Rally Mexico, СД18: кінець битви?

Оскільки події в черговий раз стрімко прискорилися і субота раптом стала фінальним днем Rally Guanajuato México, всі вболівальники остаточно зосередилися на тому, що зараз відбувається на трасі. Майже все має вирішитися на двох останніх повноцінних допах суботньої секції – Alfaro (16,99 км) і Derramadero (21,78 км)… Хоча недооцінювати фінішну серію з трьох міні-спецділянок (два заїзди на Autódromo de León плюс один на вулицях Леона) все одно не варто – якщо десь відриви між сусідніми позиціями становитимуть лише одну-дві секунди, то навіть ці «розважальні» заїзди можуть раптово змінити ситуацію в загальному заліку змагання. Очевидно, в першу чергу мова йде про битву за другу сходинку подіуму – адже Теему Сунінен (Ford Fiesta WRC) перед візитами на Alfaro та Derramadero лише на шість секунд випереджає Отта Тянака (Hyundai i20 Coupe WRC). Був певний шанс, що дуелянти запросто «дограються» до відривів в десяті частки секунди…

Досить швидко з’ясувалося, що два тойотівських екіпажі (Калле Рованпері та Елфіна Еванса, яких з ранку загнали на менш вигідні стартові позиції) остаточно перейшли в режим «Не ризикувати й доїхати в Топ-5». Все одно ж було очевидно, що нинішні 15-60 секунд відставання від Отта Тянака в таких умовах відіграти просто нереально – краще вже спокійно забезпечити собі та Toyota Gazoo Racing мінімум десяток очок… Тим більше, якщо головні суперники з Hyundai Motorsport отримали вчора дві чималі «пробоїни» (сход Даніеля Сордо плюс 40 хвилин «баласту» по Rally2 для Тьєррі Ньовілля). А ще через кілька хвилин з’ясувалося, що в боротьбі за друге місце стався стрімкий перелом – Отт Тянак жорстко зім’яв опір Теему Сунінена, виграв за два допи понад дванадцять секунд і тепер випереджає фіна вже на 6,3 с! «Відбити» таку фору на міні-допах, які налічують лише 6,28 км, та ще й у розлюченого естонця – це справжня утопія… Схоже, всі місця в Топ-10 вже остаточно розподілені – залишилося дочекатися заїздів в Леоні та «оформити» всі результати офіційно.

Становище після СД18
1. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) 2:42.50,9
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +27,4
3. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +33,7
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +1.09,2
5. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +2.14,7
6. Тідеманд/Барт (S, Skoda Fabia R5 evo) +10.19,9
7. Грязін/Фьодоров (RUS, Hyundai i20 R5) +11.51,6
8. Буласія/Берначчіні (BOL/I, Citroen C3 R5) +13.20,7
9. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +13.52,8
10. Вейбю/Андерссон (N/S, Hyundai i20 R5) +15.18,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, M-Sport

15-03-2020 13255
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца