Rally Mexico, СД14: затишшя триває

Після «підозрілої» спецділянки Guanajuatito (яка, всупереч всім очікуванням та побоюванням, взагалі ніяк не виправдала свій тринадцятий номер в маршрутному листі) всі почали з нетерпінням чекати на повторний проїзд допа Otates (32,27 км) – між іншим, найдовшого на нинішньому Rally Guanajuato Mexico. «Параметри» цієї спецділянки можна вважати еталонними для мексиканського ралі – вся дистанція проходить на висотах між 2000 і 2500 метрами над рівнем моря (точніше, в діапазоні 2172-2501 м, що дає перепад в 329 м). Набагато цікавіше, що на цьому допі немає якогось довгого підйому або спуску, який переважає на всій його довжині – навіть навпаки, чотири підйоми досить рівномірно чергуються з чотирма такими ж «глибокими» спусками. А майже двогодинну паузу між Guanajuatito і Otates учасники присвятили двом найбільш важливим речам – трохи перевести подих та відвідати заплановану заправку (запасу пального повинно вистачити до сервісу, на шляху до якого треба подолати п’ять різнокаліберних допів і майже півсотні кілометрів бойової дистанції)…

Довга і досить повільна (коли середня швидкість на ній не перевищує 80 км/год) спецділянка – боротьба на ній зазвичай затягується дуже надовго. Наприклад, навіть екіпажам на потужних і швидких WRC потрібно майже 25 хвилин, щоб подолати більш ніж тридцятикілометровий доп Otates… І навіть якщо на ходу залишаються лише 15-17 екіпажів – все одно доведеться довго чекати, коли всі нарешті фінішують. Якщо хтось зараз чекав на нову «хвилю» пригод на найдовшому спецділянці нинішнього Rally Mexico, його чекало гірке розчарування – всі екіпажі повністю зосередилися на тому, щоб з мінімальними втратами дотягти до фінішу дня… На щастя, трохи порозважалися тойотівці – Отт Тянак з Ярі-Матті Латвалою зробили переможний дубль і спромоглися якось пожвавити досить нудний заїзд. Причому естонець зумів різко скоротити відставання від Елфіна Еванса (Ford Fiesta WRC) і рішуче налаштований нарешті відібрати у валлійця другу позицію в гонці (зараз між ними лише 5,8 секунди). Порадував і Латвала, який вийшов вже на восьму позицію в гонці… Тим часом Себастьян Ожьє (Citroen C3 WRC) старанно нікуди не поспішає – адже він впевнено лідирує з півхвилинними відривом! Незабаром з’ясувалося, що до Топ-10 тихцем-нишком прокрався Даніель Сордо на Hyundai i20 Coupe WRC…

Становище після СД14
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 2:48.12,8
2. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +30,4
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +36,2
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.24,3
5. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +3.27,3
6. Гуерра/Сапата (MEX, Skoda Fabia R5) +11.34,0
7. Буласія/Крету (BOL/RA, Skoda Fabia R5) +15.06,9
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +16.25,5
9. Трівіньо/Марті (MEX/E, Skoda Fabia R5) +21.02,1
10. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +22.03,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing, Toyota Gazoo Racing

10-03-2019 1663
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца