Rally Mexico, СД14: нова серія трилера

Мексиканське ралі категорично нікому не дає розслабитися і хоч ненадовго перевести подих – тільки-тільки починає вибудовуватися хоч якась подоба порядку в Топ-10, як негайно «прилітає» якась нова пригода, і все миттєво руйнується прямо на очах… Ще пару годин тому багато хто перебував в захваті від того, що зараз на перемогу в Rally Mexico претендують відразу чотири екіпажі, як старт денної секції миттєво скоротив їх число до трьох. На превеликий жаль, цього разу постраждав саме лідер гонки – Себастьян Льоб десь «зловив» камінь на траєкторії і змушений був зупинитися, щоб замінити пробите колесо. Дві з половиною хвилини геть і миттєве піке ельзасця з першого на п’яте місце в гонці… З таким відставанням вже важко якось претендувати на чергову, сьому перемогу в Мексиці – до фінішу ралі залишилися лише неповні 90 км спецділянок.

Цікаво, що при повторному проїзді допа Guanajuatito міні-епідемія проколів «зачепила» відразу двох лідерів Rally Mexico – найбільше дісталося Льобу, але і Даніель Сордо пережив чимало неприємних хвилин (іспанець змушений був доїжджати до фінішу на спущеній шині-«капці» і втратив приблизно півхвилини). І картина в гонці миттєво змінилася найрадикальнішим чином – Себастьян Ож’є на Ford Fiesta WRC виграв вже другий доп поспіль, завдяки чому «дотиснув» Кріса Міка і став новим лідером мексиканського ралі! Тепер всім без винятку (глядачам, пресі, командам) залишається тільки загамувати подих і нетерпляче чекати, які ж нові повороти сюжету чекають найближчим часом – адже Ож’є і Міка поділяють лише 3,8 секунди, та й Сордо досі знаходиться не дуже далеко від нових лідерів (тільки 17,4 секунди відставання, тобто це ціна одного проколу).

Становище після СД14
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 2:55.14,1
2. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +3,8
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +17,4
4. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.12,9
5. Льоб/Елена (F/MC, Citroen C3 WRC) +2.08,2
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +4.18,5
7. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +7.52,0
8. Грінсміт/Перрі (GB, Ford Fiesta R5) +12.54,5
9. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +15.36,7
10. Еллер/Олмос (RCH/RA, Ford Fiesta R5) +18.40,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport, ewrc.cz (скрін WRC-live)

10-03-2018 17746
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца