Rally Mexico, СД13: шквал вщух?

Після сьогоднішньої ранкової «ін’єкції адреналіну» всім довелося в черговий раз переконатися – в цьому році на мексиканському ралі можна чекати будь-яких сюрпризів! Вчорашні пригоди майже негайно отримали своє продовження – спочатку сход Есапекки Лаппі (Citroen C3 WRC), потім неприємності Кріса Міка (Toyota Yaris WRC)… Ці події ранкової секції мимоволі змусили напружити пам’ять – який результат екіпажів на техніці R5 став найкращим в історії на етапах WRC? Після недовгих роздумів майже миттєво згадалося, як лише півроку тому на турецькому раунді світової першості відбувався схожий «єралаш», за підсумками якого лише п’ять екіпажів на техніці WRC змогли обійтися без допомоги Rally2, а на шосту позицію в абсолюті піднявся норвежець Хеннінг Сольберг (Skoda Fabia R5)… Зараз ми в Мексиці спостерігаємо приблизно те ж саме, але до фінішу ралі ще більш сорока відсотків бойової дистанції! Аж цікаво, скільки WRC «доживуть» без допомоги Rally2 до фіналу – і яким фінішує найшвидший екіпаж на R5? Шанс на Топ-5 у нього точно є!

Всупереч усім побоюванням, денна секція стартувала все ж відносно спокійно, хоча все одно не обійшлося без деяких пригод і чергової перестановки в Топ-10. Найпершим постраждав Андреас Міккельсен на Hyundai i20 Coupe WRC, який сьогодні з самого ранку відкриває трасу – норвежець несподівано втратив близько хвилини, коли змушений був зупинитися і відкрити зачинені ворота! Мимоволі виникає питання – ворота самі собою зачинилися після проїзду «нулів» чи все ж горе-вболівальники «потурбувалися» про учасників ралі? Після цього все йшло відносно спокійно – кожен екіпаж вирішував свої завдання, з чим найкраще за всіх впорався Себастьян Ож’є (француз виграв вже другий доп поспіль і продовжує збільшувати свою перевагу). Тим часом якось само собою з’ясувалося, що Ярі-Матті Латвала (Toyota Yaris WRC) став вже дев’ятим і зараз претендує на восьме місце! Були пригоди і у екіпажів на R5 – кілька хвилин простояв 18-річний болівієць Марко Буласія (в той момент він йшов сьомим в абсолюті і другим в WRC-2), але все одно зберіг свої поточні позиції в гонці.

Становище після СД13
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 2:23.38,5
2. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +22,9
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +45,3
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.29,9
5. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +3.28,2
6. Гуерра/Сапата (MEX, Skoda Fabia R5) +9.34,7
7. Буласія/Крету (BOL/RA, Skoda Fabia R5) +13.29,9
8. Еллер А./Діас (RCH/RA, Ford Fiesta R5) +15.00,2
9. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +16.33,1
10. Трівіньо/Марті (MEX/E, Skoda Fabia R5) +18.15,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото ewrc-results.com, Citroen

09-03-2019 9425
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца