Rally Mexico, СД11: гонка «доб’є» всіх?

Отже, що всіх чекає в суботу? По-перше, учасникам запропонували ще одну секцію з трьох великих допів – Guanajuatito (30,97 км), Otates (26,37 км) і El Brinco (9,98 км). Тобто «Великий суботнє коло» налічуватиме 67,32 км бойової дистанції, які необхідно подолати двічі, вранці і вдень. А ввечері на всіх знову чекали малі спецділянки в Леоні – спочатку два заїзди на Autódromo de León (по 2,3 км), а потім буде візит в центр міста на трасу Street Stage León (1,11 км). По-друге, кількість учасників в ралі практично не скоротилася – якщо в четвер ввечері на старт прологу вийшли 29 екіпажів, то сьогодні вранці стартовий лист налічував 28 екіпажів (тобто майже всі вчорашні невдахи змогли продовжити боротьбу за допомогою Rally2). Винятком став лише британський дует Елфіна Еванса і Деніела Баррітта – на щастя, ні у пілота, ні у штурмана не зафіксували серйозних травм і струсів після вчорашньої аварії, але лікарі рекомендували їм утриматися від виступу.

Можна тільки поспівчувати Тьєррі Ньовіллю (Hyundai Motorsport) – бельгієць вчора так невдало завершив день, що сьогодні йому знову доведеться стартувати найпершим на трасі! За два дні проїхати майже три сотні кілометрів бойової дистанції в якості «чистильника-бульдозера» – з такими «подарунками» Фортуни дуже важко розраховувати на якийсь високий результат у Мексиці. Правда, не виключений варіант, що у випадку якоїсь чергової «каруселі» на трасі з інтенсивним «відстрілом» лідерів Тьєррі цілком спроможний дотягнутися як мінімум до місця в Топ-5… Але поки що йому залишається тільки «підмітати» 135 км спецділянок в суботу і налаштовуватися на Power Stage, щоб «видряпати» на ньому якомога більше призових очок. Ось тільки все негайно пішло шкереберть, коли перша ж суботня спецділянка підкинула Ньовіллю нову порцію неймовірних капостей – у бельгійця на броді заглух двигун, а потім був повільний прокол… Ще дві хвилини втрачено!

За кілька хвилин жорстокий удар отримала Toyota GAZOO Racing – цього разу проблеми підстерегли Отта Тянака, єдиного в складі команди, у кого зберігався шанс на подіум (нагадаємо, вчора один за іншим вибули Есапекка Лаппі і Ярі-Матті Латвала, які набрали відповідно 28 і 14 хвилин штрафу за Rally2). Естонець ледве подолав доп Guanajuatito, втратив майже три хвилини і на фініші скаржився на повну втрату потужності – таке враження, що під капотом Yaris WRC залишилося не більше двох десятків кінських сил… І поки всі приходили до тями від таких новин, Себастьян Льоб тим часом здійснив ще одну вбивчу атаку і відібрав лідерство у Даніеля Сордо – ельзасець повним ходом кинувся до чергового рекорду, сьомої перемоги на Rally Mexico! Цікаво також спостерігати за діями Себастьяна Ож’є – француз на четвертій стартовій позиції почуває себе набагато комфортніше, ніж вчора на другий, і тепер прагне відібрати третє місце в гонці у Кріса Міка.

Становище після СД11
1. Льоб/Елена (F/MC, Citroen C3 WRC) 2:08.38,2
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +5,1
3. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +26,2
7. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +27,3
5. Миккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +51,9
6. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +2.50,2
7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.58,4
8. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +6.04,7
9. Грінсміт/Перрі (GB, Ford Fiesta R5) +9.54,6
10. Еллер/Олмос (RCH/RA, Ford Fiesta R5) +14.32,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing, Twitter

10-03-2018 5236
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца