Rally Mexico, пролог: зіжмаканий старт

За останні десять років мексиканський етап WRC вже в восьмий раз відкривається прологом на вулицях міста Гуанахуато. Після минулорічного експерименту (коли траса спецділянки Street Stage Guanajuato/GTO була подовжена майже в два з половиною рази) організатори вирішили повернутися до звичної конфігурації СД – довжиною трохи більше кілометра. Зараз учасникам запропонували варіант довжиною 1,14 км – основний діапазон цього допа зазвичай становить 1,01-1,09 км… На жаль, зараз Rally Guanajuato Mexico оновив свій антирекорд – в списку учасників було лише 23 екіпажі (до того найгіршим показником були 24 екіпажі в 2011 та 2017 роках). А на старті прологу їх кількість скоротилася до 22 – екіпаж колумбійця Хуліана Карамільо (Subaru Impreza WRX STI) так і не зміг пройти технічну комісію. Не допомогла навіть відстрочка, надана суддями для того, щоб команда Карамільо встигла знайти всі необхідні вузли і здійснити їх заміну на машині.

Коли в гонці стартують всього лиш два з невеликим десятки учасників, особливих проблем при формуванні стартового порядку не виникає – першими на трасу прологу вирушили представники WRC-2 Pro і WRC-2 (всього п’ять екіпажів), до яких приєднався також мексиканець Рікардо Трівіньо. Потім надходить черга всіх десяти заводських WRC, після чого програму заїзду закривають вся решта екіпажів, які виступають в NACAM (чемпіонат Північної і Центральної Америки) і національному заліку. За іронією долі, навіть з такою малою кількістю учасників пролог не вдалося провести повністю – коли трасу подолали 13 екіпажів, з’ясувалося, що отримав пошкодження штучний трамплін (рампа, встановлена просто посеред вулиці). Довелося зупинити заїзди – при цьому не встигли стартувати всі три лідери чемпіонату, тобто Себастьян Ож’є, Тьєррі Ньовілль і Отт Тянак. У підсумку, переможцем стартової спецділянки став Есапекка Лаппі (Citroen C3 WRC), а дев’ять екіпажів отримали призначений суддями час. Слід визнати, дійсно не найвдаліший варіант початку змагань…

Становище після СД1
1. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) 1.00,6
2. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,1
3-7. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +0,6
3-7. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +0,6
3-7. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +0,6
3-7. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +0,6
3-7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,6
8-9. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,5
8-9. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1,5
10. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing, Twitter

08-03-2019 5659
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца