Rally Mexico: нові виклики

Так вже склалося, що за останній тиждень тема коронавірусу відсунула в тінь майже всю спортивну складову в ралі – зараз мінімум половина ралійних новин пов’язана переважно з численними повідомленнями про скасування та перенесення ралійних змагань в Європі (дійшло вже до перенесення стартового раунду ERC на Азорських островах). У підсумку, якось майже непомітно з’ясувалося, що вже сьогодні ввечері стартує третій раунд WRC, високогірне Rally Guanajuato México, яке здатне перетворити протистояння Hyundai Motorsport і Toyota Gazoo Racing на невеличкий, але абсолютно непередбачуваний хаос… Спочатку о 10.01 за місцевим часом (18.01 за Києвом) стартує шейкдаун, а ввечері о 20.06 за місцевим часом стартують два заїзди на вуличній спецділянці в Гуанахуато, довжиною 1,12 км (в Києві буде глуха ніч, точніше 4.06). Отже, з якими завданнями та можливостями заводські команди починають традиційне весняне турне в Латинській Америці?

Toyota Gazoo Racing. Японсько-фінська команда вже встигла здивувати всіх уболівальників своїм ефективним стартом – всі три новобранці основного складу досить швидко опанували нову для себе техніку, що дозволило їм на двох перших етапах взяти перемогу і три подіуми. Причому найбільшим сюрпризом став прорив Елфіна Еванса – адже валлієць не просто здобув перемогу у Швеції та очолив загальний залік WRC, але й несподівано став лідером команди, потіснивши шестиразового чемпіона світу Себастьяна Ож’є! На додачу до всього цього, ще порадував своєю стабільністю 19-річний Калле Рованперя – два успішних фініші (п’ятий в Монте-Карло, третій у Швеції), перший в кар’єрі подіум в абсолютному заліку… Зараз у Мексиці багато хто з глядачів чекає відповідей на цілий ряд питань, які можна довго перелічувати. Чи зуміє Ож’е нарешті перехопити ініціативу як в чемпіонаті, так і у власній команді? Чи вдасться Евансу стабільно вести боротьбу за вищі місця, чи це у нього був короткий яскравий спалах на старті сезону? Як впорається Рованперя зі своїм стрімким злетом?

Hyundai Motorsport. Попри досить успішний старт сезону (перемога Тьєррі Ньовілля в Монте-Карло, подіум Отта Тянака у Швеції, друга позиція бельгійця в чемпіонаті, причому з однаковою кількістю очок з Елфіном Евансом), команді з Альценау зараз вже доводиться вирішувати насправді непрості завдання. В першу чергу, за будь-яких обставин необхідно забезпечити обом своїм провідним пілотам рівні можливості – хай навіть Ньовілль вже сьомий рік є беззаперечним прем’єр-пілотом Hyundai, але ж Тянак все ж чинний чемпіон світу… Пожертвувати чиїмись інтересами під час змагань (як це було раніше з Себастьяном Льобом, Крейгом Бріном, Андреасом Міккельсеном чи Даніелем Сордо) вже не так просто – особливо коли сезон тільки стартував. Мало хто сумнівається, що пара Ньовілль-Тянак буде боротися не тільки з Toyota Gazoo Racing, але й за першої ж нагоди миттєво зчепиться між собою – тим більш, в естонця в п’ятницю буде набагато більш вигідна стартова позиція. Зате для Даніеля Сордо буде традиційне завдання – привезти для команди якомога більше очок.

M-Sport Ford WRT. Без Себастьяна Ож’є, Отта Тянака та Елфіна Еванса британська команда стрімко пішла на рівень 2014-2016 років, коли змушена була оперувати досить скромним бюджетом. Тому основна мета проста – регулярні фініші в Топ-5, плюс постаратися зачепитися за місце на подіумі. Поки що підопічні Малкольма Уілсона та Річарда Мілленера приносять приблизно порівну плюсів і мінусів – якщо Теему Сунінен поки не може набрати пристойний темп (лише два восьмих місця, хоча був ще й третій час на Power Stage в Монте-Карло), то Есапекка Лаппі несподівано результативно почав сезон (два фініші в Топ-5). За великим рахунком, зараз основне завдання для обох фінських екіпажів – Лаппі не повинен втрачати набраного темпу, Сунінену необхідно якнайшвидше «підтягнутися» до рівня свого одноклубника. Тоді можна і спробувати замахнутися на подіум – особливо якщо Toyota з Hyundai в запалі боротьби між собою почнуть зазнавати чималих втрат. Для третього номера, британця Гаса Грінсміта, поки ще триває період «інтенсивних штудій на WRC».

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Jose Luis Arcos Revuelta, Hyundai, M-Sport

12-03-2020 18576
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца