Rally Liepāja: європейський фінал

Незважаючи на те, що ще в серпні-вересні на Barum Czech Rally Zlín і Rajd Polski визначилися чемпіони Європи у багатьох категоріях (абсолютний залік, ERC-2, ERC Junior U27), фінальний раунд в Латвії все одно може запропонувати глядачам кілька цікавих подій і битв… Попередній список учасників Rally Liepāja зараз налічує 35 екіпажів – з них 14 на техніці R5. Хто може опинитися в центрі уваги за відсутності чемпіонів Європи, Олексія Лукьянюка та Олексія Арнаутова? Можна негайно і навіть без особливих зусиль назвати двох фаворитів гонки – Миколу Грязіна і Ейвінда Брюнільдсена (до речі, норвежець тільки в цьому році дебютував в ERC і вже встиг стартувати на етапах в Іспанії і Греції). Є ще пара цікавих дебютантів – наприклад, австрієць Нікі Майр-Мельнхоф (свіжоспечений чемпіон Австрії) вперше виступить в європейській першості… Є й інша прем’єра – угорець Тібор Ерді, дворазовий чемпіон ERC-2, вперше виступить на змаганнях такого рівня на машині R5 (до того він стартував на Skoda Fabia R5 тільки в 2016 році на невеликому передріздвяному Mikulás Rallye).

Центральною фігурою Rally Liepāja в міжнародному заліку стане Микола Грязін, який повинен вирішити відразу два завдання одночасно. Перше – забезпечити собі вищий титул в ERC Junior U28. Для цього йому цілком вистачить фінішу на третьому місці в своїй категорії – навіть за умови, що хтось із його головних суперників (німець Фабіан Крайм або британець Кріс Інгрем) здобуде перемогу. Друга – успішний виступ на майже рідних латвійських трасах може принести Грязіну титул віце-чемпіона Європи в абсолютному заліку (його відставання від Бруно Магальяйнша зараз становить 25 очок). З інших «фішок» етапу в Лієпаї можна виділити ще дві – битву за чемпіонський титул в моноприводному ERC-3, де досі є три претенденти (латвієць Мартіньш Сескс, швед Том Крістенссон, іспанець Ефрен Льярена) і фінал боротьби за перемогу в командному заліку, де лідирує ADAC Opel Rallye Junior Team. Як показує досвід сезонів 2017-2018 років, якщо хтось з учасників і зацікавлений в командному титулі ERC, то на одному тільки повному приводі далеко не заїдеш – потрібні ще один-два сильних екіпажі на автомобілі 2WD. Що і переконливо довели такі команди, як Castrol Ford Team Türkiye з чеською ACCR Czech Team в минулому році, так і ADAC Opel Rallye Junior Team разом з Saintéloc Junior Team зараз – саме їх екіпажі на техніці R2 протягом сезону здобували левову частку очок…

Чемпіонат Європи (після семи етапів)
1. Лукьянюк (RUS) – 150
2. Магальяйнш (P) – 115
3. Грязін (RUS) – 90
4. Крайм (D) – 79
5. Херціг (H) – 63
6. Інгрем (GB) – 62

Залік ERC Junior U28 (після п’яти етапів)
1. Грязін (RUS) – 130
2. Інгрем (GB) – 123
3. Крайм (D) – 122 (138)

Залік ERC Junior U27 (після п’яти етапів)
1. Сескс (LV) – 132
2. Крістенссон (S) – 111
3. Льярена (E) – 97

Залік ERC-3 (після семи етапів)
1. Сескс (LV) – 127
2. Крістенссон (S) – 106
3. Льярена (E) – 96

Залік ERC-2 (після семи етапів)
1. Ерді (H) – 155 (157)
2. Ременнік (RUS) – 114
3. Алонсо (RA) – 72

Командний залік (після семи етапів)
1. ADAC Opel Rallye Junior Team – 166
2. Saintéloc Junior Team – 143
3. Russian Performance Motorosport – 104

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

11-10-2018 879
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца