Rally Liepāja, СД6: хаотичний день

Організатори латвійського раунду ERC вже давно стараються не множити кількість допів на своєму змаганні – найчастіше Rally Liepāja налічувало не більше 13-14 спецділянок… Цього року запланували 12 СД загальною довжиною 183,02 км, але кілька днів тому дистанцію трохи скоротили – з маршрутного листа викреслили два проїзди короткого (лише 2 км) глядацького міні-допа в Талсі. Таким чином, п’ятнична програма складалася лише з чотирьох великих спецділянок довжиною від 17,36 км до 27,00 км. Такий графік повністю позбавив учасників можливості поступово набрати темп – адже сьогодні з ранку їх чекали два найдовших допа всього ралі, SC Grupa/Eurovia (27,00 км) і Talsi lookout (25,94 км), тобто стартова секція лієпайського ралі налічувала майже 53 кілометри… У другій половині дня навантаження на учасників повинне було трохи знизитися – ще дві спецділянки, Sixt rent a car (17,80 км) і Ramirent (17,36 км), що в сумі дало 88,1 км протягом дня… При цьому всі п’ятничні допи виявилися досить швидкими – зі середньою швидкістю в діапазоні 110-125 км/год.

Чимало подій сьогодні виявилося досить передбачуваними, але загальна картина за підсумками дня все ж вийшла досить незвичною. З одного боку, Микола Грязін швидко продемонстрував свою швидкість, виграв всі чотири спецділянки та впевнено лідирує – великий крок до його рекордної, третьої перемоги на Rally Liepāja. Як і в Польщі два тижні тому, трохи відстає Олексій Лукьянюк, але до кінця дня він поступово набрав темп і поступово перемістився з шостого на четверте місце… Зате Андреас Міккельсен, схоже, капітально застряг в нинішній «смузі нещасть» і постійно бореться зі проблемами – норвежець сьогодні отримав хвилину штрафу (стартував на СД2 зі запізненням), стрімко вилетів зі Топ-10 і тільки на самому фініші дня піднявся на восьму позицію. Хто дійсно заінтригував, так це Крейг Брін – ірландець після провалу у кваліфікації (чи це все ж був тактичний маневр для отримання більш вигідної стартової позиції?) успішно атакував і стрімко вийшов на друге місце, з 10,6 секундами відставання від лідера! Здивував ще успішний ранковий штурм Ефрена Льярени, завдяки чому іспанець завершив день на третьому місці – з мінімальним відривом 1,2 секунди від Лукьянюка.

І якщо квартет лідерів абсолютного заліку помітно відірвався від решти учасників, то за інші місця в Топ-10 завтра може очікуватися запекла боротьба на чолі з Міккельсеном (норвежець буде рватися до п’ятої позиції), в якій візьме участь також естонсько-український екіпаж Георга Ліннамяе та Володимира Корсі (зараз йдуть дев’ятими в абсолюті). Тим часом в ERC2 після сходу Віктора Картьє (на Toyota Yaris Rally2-Kit француза виникли технічні проблеми) на перемогу претендують тільки представники категорії Production – Тібор Ерді (Mitsubishi Lancer Evo X) випереджає Дмитра Феофанова (той в останній момент змінив Suzuki Swift R4 на Mitsubishi Lancer Evo X). У битві екіпажів на автомобілях Production і Rally3 перевага знову на боці нової техніки – естонець Кен Торн (Ford Fiesta Rally3) на всіх допах регулярно випереджав Ерді з Феофановим і за підсумками п’ятниці відірвався від угорця більш ніж на хвилину! У моноприводі йшла жорстка битва між Самі Паярі (Ford Fiesta Rally4) і Жан-Батистом Франческі (Renault Clio Rally4), але її зіпсували 70 секунд штрафу у француза – тепер фін лідирує в ERC3 Junior і ERC3 з відривом 14,2 с від латвійця Мартіньша Сескса.

Rally Liepāja, становище після СД6
1. Грязін/Александров (RUS, VW Polo GTI R5) 45.02,6
2. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 R5) +10,6
3. Льярена/Фернандес (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +24,3
4. Лукьянюк/Єремєєв (RUS, Citroen C3 Rally2) +25,5
5. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +40,2
6. Крайм/Франк (D, Volkswagen Polo GTI R5) +49,4
7. Вейбю/Андерссон (N/S, Hyundai i20 R5) +49,6
8. Міккельсен/Флоене (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.13,7
9. Ліннамяе/Корся (EE/UA, VW Polo GTI R5) +1.24,6
10. Соланс Н./Марті (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.31,4

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

02-07-2021 21829
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца