Rally Liepāja, кваліфікація: перші сюрпризи

Сьогоднішні заїзди на спецділянці Vārtaja довжиною 4,61 км (два проїзди під час вільних тренуваннях, після чого на всіх чекала кваліфікація) принесли чимало несподіванок та інформації для роздумів. Наприклад, усі відразу отримали наочне підтвердження, що Rally Liepāja залишається одним з найшвидших етапів ERC – вже під час вільних тренувань чимало екіпажів змогли подолати «бар’єр» середньої швидкості в 120 км/год… А у кваліфікації найшвидшим став поляк Міколай Марчик, який промчав по трасі за 2.12,283 і досяг позначки в 125,46 км/год. В цілому, п’ятірка кращих екіпажів у кваліфікації виглядала досить цікаво – на другій позиції опинився Микола Грязін, який прагне стати одноосібним рекордсменом Rally Liepāja зі трьома перемогами, а третій час належав естонсько-українському екіпажу Георга Ліннамяе та Володимира Корсі! Ще один сюрприз для глядачів організував німець Фабіан Крайм, який завершив кваліфікацію на четвертому місці… Трохи здивували два лідери ERC-2021 – Андреас Міккельсен і Олексій Лукьянюк показали лише п’ятий і шостий часи.

Якщо придивитися до підсумкових результатів кваліфікації, відразу складається враження, що в п’ятницю всіх чекатиме справжня «карусель», в якій приблизно десяток екіпажів будуть старанно викидати один одного з Топ-10 абсолюту… Не перестає дивувати (причому переважно зі знаком «мінус») Крейг Брін – як і двома тижнями раніше в Польщі, ірландець обмежився лише одним заїздом у вільних тренуваннях, після чого знову провалив кваліфікацію (на Rajd Polski він став 19-м і відстав на вісім секунд, а на Rally Liepāja опинився лише на 22-й позиції, при цьому програв лідеру майже десяток секунд)! Це в нього така оригінальна тактика – чи все ж виникають якісь проблеми? У заліку ERC2 два перших місця дісталися екіпажам на техніці категорії R4/Rally2-Kit – Дмитро Феофанов (Suzuki Swift R4) показав двадцятий час в абсолютному заліку та на 1,331 секунди випередив Віктора Картьє (Toyota Yaris Rally2-Kit). З ними досить успішно конкурував Кен Торн на Ford Fiseta Rally3 – естонець зміг втиснутися між двома лідерами ERC2, а також на 3,5 секунди випередив Оскара Сольберга, свого суперника в ERC Junior. У моноприводі ж не було рівних Самі Паярі – фін на Ford Fiesta Rally4 на секунду відірвався від найближчих суперників, Хосепа Бассаса та Жан-Батиста Франческі…

Rally Liepāja, кваліфікація (Топ-15)
1. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) 2.12,283
2. Грязін/Александров (RUS, Volkswagen Polo GTI R5) +0,433
3. Ліннамяе/Корся (EE/UA, Volkswagen Polo GTI R5) +0,537
4. Крайм/Франк (D, Volkswagen Polo GTI R5) +0,855
5. Міккельсен/Флоене (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +0,865
6. Лукьянюк/Єремеєв (RUS, Citroen C3 Rally2) +1,687
7. Вейбю/Андерссон (N/S, Hyundai i20 R5) +1,847
8. Темпестіні/Іту (RO, Skoda Fabia Rally2 evo) +1,943
9. Йєетс/Таніел (EE, Skoda Fabia Rally2 evo) +1,949
10. Соланс/Марті (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +2,100
11. Пієтарінен/Ліннакето (FIN, Skoda Fabia R5) +2,243
12. Цайс/Жакова (CZ, Ford Fiesta Rally2) +2,386
13. Скандола/Д’Аморе (I, Hyundai i20 R5) +2,440
14. Херціг/Ференц (H, Skoda Fabia Rally2 evo) +3,650
15. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 Rally2) +7,529

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

01-07-2021 19534
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца