Rally Kazakhstan: тільки два претенденти

Фінальний день казахського етапу Кубка світу з ралі-рейдів начебто не обіцяв жодних сюрпризів. По-перше, хто буде готовий по-справжньому ризикувати на самому фініші великої важкої гонки, коли за спиною понад 1600 км бойової дистанції? По-друге, спецділянка налічувала неповні півтори сотні кілометрів – начебто не таквже й багато можливостей зіпсувати собі гонку… Ось тільки після феєричного трилера в п’ятницю, коли Фортуна ледь не викинула «за борт» всіх трьох лідерів (двоє з них, Нассер Аль-Аттія і Якуб Пшигоньскі, все ж «вижили» і залишилися в Топ-3), у всіх в голові крутилася настирна думка – що сталося вчора, то запросто може повторитися і сьогодні… На щастя, все обійшлося – всі вцілілі учасники успішно фінішували, Бернхард тен Брінке виграв доп (внаслідок цього екіпажі Toyota виграли всі шість днів Rally Kazakhstan), Нассер Аль-Аттія відсвяткував перемогу в Казахстані і нарешті знову став одноосібним лідером Кубка світу 2019 року.

При підрахунку очок відразу ж з’ясувалося, що на даний момент, за етап до фінішу сезону, залишилися тільки два дійсно реальних претенденти на вищий титул – катарець Нассер Аль-Аттія (60 очок) та француз Стефан Петерансель (51 пункт). Теоретично, переможцем Кубка світу може стати також бразилець Рейналду Варела (35 очок), але для цього йому треба на своєму легкому баггі SSV/UTV як мінімум виграти фінальний раунд в Марокко – якось складно уявити такий варіант подій… Якщо дуже сильно пофантазувати, то мікроскопічні шанси є у Якуба Пшигонського – для цього йому треба в трибуналі FIA повернути собі третє місце на етапі в Катарі (де поляка зняли за те, що Mini JCW Rally важив менше, ніж дозволено регламентом), а потім виграти в Марокко. Але реальність пропонує набагато більш «дошкульний» варіант на майбутнє – Петерансель виграє в Марокко, Аль-Аттія там стає другим, у обох однакові показники (три старти, дві перемоги, друге місце і по 81 очку у кожного). Питання – хто з них при такому розкладі стане переможцем Кубка світу з ралі-рейдів?

У «серійній» категорії T2 все вирішилося вже в Казахстані – катарець Мохамед Аль-Мір достроково завоював титул, через майже повну відсутність конкуренції. За попередніми даними, він вже набрав мінімум 50 очок (за перемоги в Катарі та Казахстані), а його найближчий суперник, туркмен Шамірат Гурбанов, має на своєму рахунку тільки 18 пунктів – за таких умов фінальний раунд в Марокко вже нічого не вирішує. Досить схожа ситуація склалася також в заліку T3 (легкі баггі SSV/UTV), де Рейналду Варела встиг набрати 68 очок з 75 можливих і помітно відірвався від Федора Воробйова (в нього 45 очок). Щоб офіційно оформити вищий титул, бразильцеві восени в Марокко вистачить фінішувати в своєму дивізіоні не нижче дев’ятого місця – навіть у випадку рівності за очками у Варели буде перевага за кількістю перемог на етапах (дві проти однієї). Таким чином, найцікавіші події все одно будуть в абсолюті – тобто битва Нассера Аль-Аттії і Стефана Петеранселя!

Rally Kazakhstan, день 6 (СД 148,76 км)
1. Тен Брінке/Колсул (NL/B, Toyota Hilux) 1:15.08
2. Петерансель/Майєр (F/D, Mini JCW Buggy) +1.39
3. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) +1.56
4. Аль-Раджі/Фон Зітцевітц (SA/D, Toyota Hilux) +3.08
5. Кротов/Циро (RUS, Mini JCW Rally) +9.23

Rally Kazakhstan
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) 17:58.06
2. Петерансель/Майєр (F/D, Mini JCW Buggy) +5.21
3. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Mini JCW Rally) +47.50
4. Заплетал/Сикора (CZ/SK, Ford F-150 Evo) +1:29.48
5. Кротов/Циро (RUS, Mini JCW Rally) +1:46.34

Кубок світу з ралі-рейдів (після трьох етапів)
1. Аль-Аттія (Q) – 60
2. Петерансель (F) – 51
3. Варела (BR) – 35
4. Аль-Раджі (SA) – 27
5. Васільєв (RUS) – 24

Кубок світу з ралі-рейдів, залік Т2 (після трьох етапів)
1. Аль-Мір (Q) – 50
2. Гурбанов (TKM) – 18
3. Черненков (KZ) – 15

Кубок світу з ралі-рейдів, залік Т3 (після трьох етапів)
1. Варела (BR) – 68
2. Воробьйов (RUS) – 45
3. Ліпаротті (I) – 27

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Rally Kazakhstan, X-raid, Overdrive Racing

02-06-2019 4077
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца