Rally Italia Sardegna, WRC-2: очікування

Італійський раунд, здається, закріпив ту ситуацію, яка склалася в дивізіонах WRC-2 Pro і WRC-2 після всіх недавніх буремних подій в Португалії. У заводській категорії WRC-2 Pro остаточно сформувалася наступна картина – Skoda Motorsport нарешті повною мірою задіяла свою заводську команду і старанно перехоплює ініціативу в чемпіонаті. Тактика у млада-болеславців зараз гранично проста, без жодних хитрощів – тиснути свого головного суперника, Мадса Остберга з Citroen Racing, чисельною перевагою (двоє проти одного). Поки такий метод вже двічі успішно спрацював – Калле Рованперя з Яном Копецкім зробили два поспіль дубля і частково «перекрили кисень» норвежцю. Подальші дії чеської команди можна насправді легко прорахувати. У Рованпері в запасі залишилися дві залікові гонки (тобто на одну менше, ніж у Остберга) – якщо він виграє обидві, то гарантовано стане чемпіоном WRC-2 Pro. А Копецкі йому в цьому допоможе – недарма ж його навіть відкликали з чемпіонату Чехії… Швидше за все, нова дуель Калле і Мадса відбудеться вже в Фінляндії.

Тим часом в WRC-2 починається справжній єралаш – явного фаворита в битві за титул не видно, незважаючи навіть на лідерство Беніто Гуерри (мексиканець зараз взяв паузу до осені і тримає в запасі три «козиря»). Зате вже відвалилася частина претендентів – наприклад, японець Такамото Кацута (у нього залишилася лише одна гонка в запасі) або норвежець Оле Хрістіан Вейбю (використав вже п’ять залікових гонок з семи)… Зате до великої гри почали втягуватися нові гравці, які мають намір найближчим часом наблизитися до Беніто Гуерри або випередити його. Новим лідером в цій компанії переслідувачів став француз П’єр-Луї Лубе, який протягом двох тижнів встиг здобути дві перемоги і вийти на друге місце в загальному заліку WRC-2. Хто ще готовий підтримати наступ Лубе? Поки що видно ще двох претендентів – Миколу Грязіна та Каєтана Каєтановича (поляк в Італії вже досяг свого найвищого успіху в WRC-2, коли став другим). Рівень непередбачуваності в цій категорії просто космічний – спробуй-но вгадати, хто зможе перехопити ініціативу на етапах наприкінці літа?

Rally Italia Sardegna, залік WRC-2 Pro
1. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) 3:40.51,8
2. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) +24,6
3. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +8.58,6
4. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta R5) +1:17.11,0

Залік WRC-2 Pro (після восьми етапів)
1. Рованперя (FIN) – 111 (6 стартів)
2. Остберг (N) – 98 (5 стартів)
3. Гринсмит (GB) – 85 (5 стартів)
4. Пенёнжек (PL) – 74 (4 старти)
5. Копецки (CZ) – 36 (2 старти)

Rally Italia Sardegna, залік WRC-2
1. Лубе/Ланде (F, Skoda Fabia R5) 3:43.40,2
2. Каєтановіч/Щепаняк (PL, Skoda Fabia R5) +41,7
3. Темпестіні/Іту (I/RO, Hyundai i20 R5) +54,6
4. Буласія/Крету (BOL/RA, Skoda Fabia R5) +1.13,5
5. Вейбю/Андерссон (N/S, VW Polo GTI R5) +12.21,7
6. Де Мевіус Гій./Відаге (B, Citroen C3 R5) +44.00,1
7. Андольфі/Скаттолін (I, Skoda Fabia R5) +54.30,9

Залік WRC-2 (після восьми етапів)
1. Гуерра (MEX) – 69 (4 старти)
2. Лубе (F) – 51 (3 старти)
3. Вейбю (N) – 50 (5 стартів)
4. Кацута (J) – 47 (6 стартів)
5. Грязін (RUS) – 38 (4 старти)
6. Каєтановіч (PL) – 33 (3 старти)

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Skoda, Honza Froněk

17-06-2019 3388
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца