Rally Italia Sardegna: спокій на пролозі

Часто буває так, що прологи відбуваються на зовсім іншому покритті, ніж все ралі цілком – екіпажам тоді зазвичай доводиться якось «крутитися» на вузьких, тісних асфальтових доріжках на гравійних шинах. Але на Сардинії організатори не стали цим зловживати і запропонували учасникам повноцінну ґрунтову доріжку на місцевій кросової трасі Crossodromo Ittiri Arena, на якій треба було «нарізати» два кола поспіль, що і давало в сумі дистанцію міні-допа Ittiri Arena Show рівно 2,00 км. Цікаво, що цей трек використають і в суботу, на маленькій спецділянці Citta di Ittiri – Coros, але вже трохи в іншому форматі – точки старту і фінішу рознесені майже на півкілометра, кросова траса є лише частиною СД (але на неї припадають дві третини дистанції), яка «вписана» в загальну конфігурацію допа. І високою швидкістю трек в Іттірі нікого не порадує – на закрученій доріжці з великою кількістю поворотів і коротких прямих ніхто навіть не дотягнувся до позначки 60 км/год.

Організатори не стали ускладнювати собі життя спробами розробити якийсь оптимальний порядок старту, а без особливих вигадок випустили майже всі екіпажі на трасу в зворотному порядку – все одно з 45 учасниками ніхто з глядачів не встигне занудьгувати в очікуванні лідерів. Єдиним відхиленням від цієї «живої черги» стали тільки чотири екіпажі на WRC попереднього покоління, які і замкнули стартовий лист – Язід Аль-Раджі, Мартін Прокоп, Ніколя Пьяно (всі на Ford Fiesta RS WRC) і Сіріль Феро (Citroen DS3 WRC) вирушили на трасу вже після заводських екіпажів. Кращий час показав Себастьян Ож’є, який всього лише на 0,1 секунди випередив свого колишнього одноклубника по VW Motorsport Андреаса Міккельсена. На третє місце піднявся лідер чемпіонату світу Тьєррі Ньовілль, зате Отт Тянак не став поспішати і спокійно доїхав на десятому місці – все одно головна боротьба ще попереду (завтра заплановані вісім допів і 124,18 км дистанції). Не обійшлося і без пригоди – Крейг Брін несподівано на гальмуванні заглушив двигун і втратив мінімум п’ять секунд.

Становище після СД1
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 2.02,7
2. Міккельсен/Йєгер (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,1
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,7
4. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +0,9
5. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,6
6. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1,7
7. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1,8
8-9. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1,9
8-9. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +1,9
10. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +2,5
…13. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +6,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter, M-Sport

07-06-2018 9579
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца