Rally Italia Sardegna, СД8: M-Sport переходить в захист

Події на сардинському етапі чемпіонату світу зараз найбільше нагадують хокейний матч – перший період наближається до завершення, Себастьян Ож’є з Теему Суніненом не тільки зрівняли рахунок, але вже і вийшли вперед, після чого пішли в глухий захист, щоб зберегти свою перевагу до перерви. А там вже можна якось віддихатися, зорієнтуватися в ситуації і скласти план гри на наступний період… Але це все буде вже потім, ввечері, після прибуття в зону сервісу і постановки машин в закритий парк – тоді і будуть обговорення, якісь тактичні ідеї, усунення проблем. Зараз же завдання тільки одне – якщо треба, то намертво відгородитися від суперниками оборонними мурами, щоб раптом не пропустити на останніх секундах. Чи вдасться?

Тьєррі Ньовілль, судячи з усього, зовсім забув про те, що на своїй першій стартовій позиції просто зобов’язаний програвати всім своїм основним конкурентам – бельгієць постійно намагається форсувати темп на цій секції (спочатку четвертий час, потім третій, зараз взагалі виграв спецділянку). Але цей марш-кидок поки не надто допомагає – Тьєррі на СД8 зміг відіграти у Себастьяна Ож’є лише 0,4 секунди (якщо знову повернутися до хокейної аналогії, Ньовілль грає в більшості і намагається забити гол, Ож’є постійно жбурляє шайбу подалі від своїх воріт). Щось схоже відбувається і в боротьбі за четверте місце – Теему Сунінен відбивається від двох земляків, при цьому він програв Ярі-Матті Латвалі лише 0,2 секунди, але від Есапеккі Лаппі втік ще на півтори секунди. Ще більш гаряча битва спалахнула в районі сьомої позиції – Мадс Остберг напередодні випередив Хейдена Паддона, але зараз ледве відбився від атаки новозеландця (зараз різниця між ними лише 0,3 с)…

Становище після СД8
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 1:27.48,6
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +10,5
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +16,2
4. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +34,7
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +38,3
6. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +41,6
7. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +58,3
8. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +58,6
9. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +1.23,0
10. Лефевр/Море (F, Citroen C3 R5) +3.46,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, M-Sport

08-06-2018 10295
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца