Rally Italia Sardegna, СД4: Toyota розправляє крила…

В середині п’ятничної секції на учасників чекала досить жорстка «зв’язка», коли протягом години необхідно подолати два майже однакових за своєю довжиною допи – Castelsardo (14,72 км) і Tergu – Osilo (14,14 км), які поділяли лише два десятка кілометрів в дорожньому режимі. Цікаво, що вже кілька років маршрут Rally Italia Sardegna майже повністю складається з одних і тих же спецділянок, але організаторам гонки все одно вдається щороку трохи змінювати їх конфігурацію – за будь-якої нагоди до звичних допів постійно «підключаються» якісь нові фрагменти, інші зв’язки поворотів… Так що у екіпажів не надто виходить просто «виїжджати» на стенограмах минулих років – завжди можна зловити якусь несподіванку. І вже на Castelsardo картина в ралі почала потроху змінюватися… По-перше, Отт Тянак накрутив темп і почав шалено пробиватися на подіум. По-друге, Елфін Еванс вже збився з темпу (пілот відчув якусь дивність при гальмуваннях) і віддав друге місце Ярі-Матті Латвалі. Зате Теему Сунінен виграв вже другий доп поспіль і продовжує впевнено лідирувати!

Після цього загальна увага негайно переключилася на наступний доп, Tergu – Osilo, який може бути цікавий як мінімум з двох причин. По-перше, за сім років він майже не змінювався – це ж єдина гравійна доріжка серед пагорбів, де не знайдеш нових «відгалужень» від траси і поворотів. По-друге, це найшвидший доп п’ятниці – рік тому середня швидкість на ньому перевищувала 90 км/год (от порівняйте з 70-80 км/ч на двох попередніх СД). Швидко з’ясувалося, що на швидкій трасі втрати часу у Себастьяна Ожьє набагато більші – тут француз програв Отту Тянаку десяток секунд… На жаль, штурм M-Sport Ford WRT почав швидко видихатися – Елфін Еванс був вже не такий швидкий, як на початку секції, і вже випав з трійки лідерів, Теему Сунінен після свого подвійного успіху на допах миттєво нахапав неприємностей (удар в камінь, розворот), втратив чверть хвилини і відразу позбувся першої позиції. У підсумку, ініціативу перехопила Toyota Gazoo Racing – Ярі-Матті Латвала став новим лідером сардинського ралі, Отт Тянак пробився в Топ-3! Не найкращий варіант для Citroen Racing і Hyundai Motorsport, хоча в корейсько-німецькій команді тішить Даніель Сордо – іспанець вже четвертий.

Становище після СД4
1. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) 41.17,6
2. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +2,9
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +4,2
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,8
5. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +6,9
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +13,6
7. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +14,8
8. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +16,3
9. Ожье/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +25,0
10. Хяннінен/Туомінен (FIN, Toyota Yaris WRC) +42,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota

14-06-2019 9344
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца