Rally Italia Sardegna, СД2. Несподіваний початок.

Ох, балує нас чемпіонат несподіванками. Ну хто після шейкдауна міг подумати, що за підсумками перших по-справжньому бойових 22 кілометрів гонку очолять Міккельсен та Остберг? Проте, саме пара норвежців знаходиться зараз на верхніх рядках протоколу.

Андреас Міккельсен: «Ми добре проїхали, при цьому я не особливо атакував, оскільки на ковзаннях тут втрачається дуже багато часу. Ми можемо прискоритися, а автомобіль працює так, як я того хочу».

Остберг програв лідеру цілих 9 секунд, що підкреслює перевагу Міккельсена, а ось в наступні 8 секунд за Мадсом помістилися аж вісім екіпажів! Тож за спиною Андреаса володарі позицій напевно будуть змінюватися з калейдоскопічною швидкістю.

Уваги заслуговує програш Себастьяном Ож’є трохи більше, ніж двох секунд Тьєрі Ньовіллю, хоча той перебував у гіршому становищі і відкривав трасу.

Останнім фінішував на допі Елфін Еванс, який помилився в повороті і зламав рульову тягу. Втім, на борту у валлійця є запасна, і він обіцяє її поміняти.

В іншому ж говорити про чиюсь перевагу поки рано, оскільки з такою щільністю боротьби буквально на наступному допі все може стати з ніг на голову.

Турнірне становище після СД2

1. Міккельсен/Йегер (E, Hyundai i20 Coupe WRC) 20.30,9
2. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +10,9
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +11,2
4. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +11,5
5. Ож’є /Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +12,6
6. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +12,8
7. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +15,8
8. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +17,9
9. Паддон/Маршалл (NZ / GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +18,7
10. Брін/Мартін (IRL / GB, Citroen C3 WRC) +22,8

08-06-2018 1148
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца