Rally Italia Sardegna, СД17: нічні і ранкові зміни

Програма фінального дня італійського раунду WRC виглядає гранично просто – два коротких і швидких за мірками Сардинії допи, Cala Flumini (14,06 км) та Sassari – Argentiera (6,89 км), два проїзди, тільки 41,90 км бойової дистанції. Але перед стартом сьогоднішніх спецділянок вболівальникам мусили якось зорієнтуватися в тому, що сталося вчора пізно ввечері і вночі… По-перше, були трохи скоректовані результати суботи, після чого в боротьбі за четверте місце розрив між Елфіном Евансом і Андреасом Міккельсеном відразу збільшився (з 7,9 до 14,9 секунди). Так що завдання норвежця на сьогодні дещо ускладнилося… По-друге, з Топ-10 дуже несподівано вилетів Юхо Хяннінен, четвертий номер Toyota Gazoo Racing. Фін ніби без проблем проїхав всі спецділянки в суботу і навіть доїхав до сервісу, але відразу після цього з’ясувалося – зламана опора двигуна, в звичайному режимі сервісу таку поломку усунути не можна. У підсумку, довелося оформити сход, змиритися з 10 хвилинами штрафу Rally2 і миттєвим падінням з дев’ятої на 19-ю позицію (тобто мінус десять місць).

Перший проїзд цієї міні-секції з двох допів лідери відпрацювали максимально спокійно – Отт Тянак навіть ще трохи збільшив свій відрив від Даніеля Сордо, іспанець, в свою чергу, утримав на комфортній дистанції Теему Сунінена. Приблизно така ж само картина спостерігалася майже в усьому Топ-10 – Тьєррі Ньовілль, Есапекка Лаппі, Кріс Мік теж зосередилися на тому, щоб спокійно фінішувати і поберегти сили для Power Stage. Обидва заводських екіпажі Skoda Motorsport, Калле Рованпері і Яна Копецкого, які розташувалися в Топ-10 абсолюту, теж не горіли бажанням форсувати події і ризикувати фактично гарантованим переможним дублем у своїй категорії… Зате продовжує розпалюватися битва за четверте місце – Андреас Міккельсен відразу виграв дві поспіль спецділянки і трохи (до 9,2 секунди) скоротив відставання від Елфіна Еванса. Норвежець зараз прагне реабілітувати себе за слабку першу половину сезону, плюс націлився на максимум очок на Power Stage. Для нього це фактично єдина можливість зберегти місце другого номера в команді до кінця нинішнього сезону…

Становище після СД17
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 3:18.10,3
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +28,7
3. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +42,6
4. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +1.11,5
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.20,7
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.31,7
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +3.20,1
8. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +4.56,3
9. Рованперя/Халтунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +8.15,0
10. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) +8.37,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

16-06-2019 12209
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца