Rally Italia Sardegna, СД13: рутинні справи

Перерва між сьогоднішніми секціями була насправді чималою, десь понад п’ять годин – все ж усім екіпажам необхідно було намотати в обидві сторони (за маршрутом секція-сервіс-секція) десь дві з половиною сотні кілометрів в дорожньому режимі, плюс 20 хвилин на регрупінг, плюс ще 40 хвилин на перебування в сервісній зоні. Крім того, теоретично, учасники можуть частково перечекати розпал денного пекла і не висовуватися на допи у тридцятиградусну спеку… Втім, все одно було б наївно вірити, що о 16 годині за місцевим часом буде трохи прохолодніше, ніж двома-трьома годинами раніше – адже, без сумніву, на той час все навколо встигне розжаритися до межі. Набагато цікавіше було робити ставки – чи виправдає перша спецділянка денної секції свій «нещасливий» тринадцятий номер? І якщо справді спрацює прикмета «чортової дюжини» – то хто цього разу потрапить в «жорна» примхливої і «прихильною» Фортуни? Кандидатів повно – вся Топ-10 в абсолюті!

Майже відразу після старту секції з’ясувалося, що Ярі-Матті Латвала останнім часом буквально притягує до себе різні пригоди – ось і зараз він фінішував з тріснутим лобовим склом… Добре, хоч серйозних втрат часу не було – якщо не брати до уваги традиційного «гальмування» через першу стартову позицію та розчищення траси. Після цього відбулася досить млява сутичка між Есапеккою Лаппі і Тьєррі Ньовіллем – фін сьогодні з самого ранку робить окремі спроби наздогнати бельгійця, але поки що відстає секунд на двадцять. Набагато більш цікавою вийшла дуель між Андреасом Міккельсеном і Елфіном Евансом – валлієць успішно парирує атаки норвежця на свою четверту позицію, зараз показав з ним ідентичний час на допі, але його перевага все одно не надто велика, лише 2,6 секунди. Зовсім небагато, якщо згадати, що сьогодні всіх чекають ще 56 км дистанції. Тим часом Отт Тянак продовжує диктувати умови і довів відрив від Даніеля Сордо до 10,6 с.

Становище після СД13
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:29.49,5
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +10,6
3. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +31,0
4. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +1.02,0
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.04,6
6. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +1.12,3
7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.10,5
8. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +2.30,7
9. Рованперя/Халтунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +5.34,5
10. Хяннінен/Туомінен (FIN, Toyota Yaris WRC) +5.43,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota

15-06-2019 7260
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца