Після відносного спокою (хоча і удаваного) на двох попередніх допах, спецділянка Monte Lerno неабияк полоскотала нерви. По-перше, доп виграв Ньовілль, а Ож’є програв йому цілих 14,6 секунди і фінішував лише шостим. Якщо ще недавно перевага француза здавалася досить міцною, то тепер він знаходиться на відстані всього однієї атаки від Ньовілля.
Себастьян Ож’є: «Хороше запитання (про причини поганого результату – прим. авт.), Можливо – поганий ритм. В кінці спецділянки я боровся з надлишковою керованістю. На наступній секції мені доведеться натиснути».
Звичайно, Себ – той пілот, якому цілком під силу знову піти в атаку і убезпечити своє лідерство, але і Ньовілль може зробити неймовірне, за одну спецділянку відігравши 5 секунд свого відставання. У будь-якому випадку, після сервісу боротьба за лідерство спалахне з новою силою.
Як ми і припускали в огляді минулого допа, помінялися позиціями Остберг і Паддон – новозеландець випередив норвежця і віддалився на 22 секунди.
Але ще більші дива демонструє Отт Тянак, який за один доп прорвався з 16 місця на 11. На фініші минулої спецділянки естонець казав, що у нього після сходу немає ніяких планів, а тепер можна не сумніватися, що він проб’ється до топ-10.
Становище після СД12
1. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 2: 18.43,5
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,9
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +41,1
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +48,1
5. Паддон/Маршалл (NZ / GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.10,1
6. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +1.15,0
7. Брін/Мартін (IRL / GB, Citroen C3 WRC) +2.06,6
8. Копецки/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +7.25,5
9. Прокоп/Томанек (CZ, Ford Fiesta WRC) +9.31,0
10. Кьямен/Де ла Хайе (F, Hyundai i20 R5) +9.51,0
Invalid API Key