Rally Italia Sardegna, СД10: «млин»

Сьогоднішня програма за своїм форматом майже повністю повторювала вчорашню – спочатку секція зsі двох допів, яку необхідно подолати двічі поспіль (без сервісу між ними), потім повторний проїзд вже добре відомої п’ятничної вечірньої секції зі двох СД. Але були й істотні відмінності… По-перше, ранкова петля з чотирьох СД налічувала 74,16 км (проти вчорашніх 67,72 км). По-друге, різко зросли середні швидкості на трасі – якщо вчора на чотирьох перших спецділянках нікому не вдалося подолати позначку в 80 км/год, то сьогодні всі переможці допів регулярно «пробивали» бар’єр 100 км/год! І нові втрати не змусили себе чекати – вже на СД8 Калле Рованперя вилетів з траси, пошкодив свою Toyota Yaris WRC і на цьому завершив свій виступ… Треба визнати, у юного фіна його друге «побачення» з Сардинією від самого початку складалося напрочуд невдало – спочатку виліт під час першого проїзду на шейкдауні, потім технічні проблеми в п’ятницю та миттєве падіння на дев’яте місце, сьогодні знову «політ» зі траси… Цікаво, завтра він зможе стартувати та доїхати до Power Stage?

У суботу уболівальників найбільше цікавило, як новий порядок старту вплине на швидкість тих чи інших екіпажів… Деякі події виявилися цілком передбачуваними – наприклад, тойотівці Себастьян Ож’є та Елфін Еванс отримали більш зручні стартові позиції та помітно додали у швидкості (француз виграв два допи зі чотирьох, валлієць тричі доїхав у Топ-3). Правда, в обох ці спроби штурму чергувалися з окремими спадами – в Ож’є одного разу заглух двигун, Еванс перестарався у своїх спробах зберегти шини та збився з темпу… У підсумку ситуація в групі лідерів досі плавно складається виключно на користь Hyundai Motorsport – Даніель Сордо впевнено лідирує (у нього півхвилини відриву), Тьєррі Ньовілль пробився на друге місце, Отт Тянак став шостим (до подіуму все ще далеко, але для нього зараз всі очки на вагу золота). А ось M-Sport, на жаль, почав виправдовувати всі очікування зі знаком «мінус» – Теему Сунінен розгубив всю вчорашню швидкість і впав з другого на п’яте місце, його колега Гас Грінсміт зійшов перед СД10 через прикру відмову генератора…

Сьогоднішня ранково-денна секція встигла також добряче «прочісала» всі молодші дивізіони – у WRC-2 Адрієн Фурма зупинився через технічні проблеми на СД8 і втратив місце в Топ-3 (ще одна «пробоїна» для M-Sport), після чого на двох перших місцях розтушувалися представники Toksport WRT, тобто екіпажі Понтуса Тідеманда та Ейвінда Брюнільдсена… Третім тримається Оле Хрістіан Вейбю на Hyundai i20 R5, у якого ще є можливість поборотися за другу сходинку подіуму. У WRC-3 подій виявилося навіть більше. Олівер Сольберг пробив колесо, втратив близько хвилини й відразу провалився з першого на третє місце. Потім гонка майже одночасно «винесла» все французьке тріо на Citroen C3 R5 – Йоана Росселя, Ніколя Кьямена, Еріка Камійї… Зараз у трійці лідерів намітився повноцінний трилер – фін Ярі Хуттунен лідирує, поляк Каєтан Каєтановіч відстає на 0,1 секунди, а швед Олівер Сольберг продовжує атакувати й тримається третім лише в 4,9 секунди від лідера! В Junior WRC залишилися лише два екіпажі, які все ще не скористалися допомогою SupeRally (Том Крістенссон, Фабрісіо Сальдівар), а на третє місце вже вийшов Мартіньш Сескс з 30 хвилинами відставання!

Становище після СД10
1. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:55.45,6
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +31,6
3. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +34,6
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +54,2
5. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.00,1
6. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.20,2
7. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.03,9
8. Хуттунен/Лукка (FIN, Hyundai i20 R5) +6.15,4
9. Каєтановіч/Щепаняк (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +6.15,5
10. Сольберг/Джонстон (S/IRL, Skoda Fabia Rally2 evo) +6.20,3

Становище після СД10 (залік WRC-2)
1. Тідеманд/Барт (S, Skoda Fabia Rally2 evo) 2:02.33,8
2. Брюнільдсен/Майнор (N/A, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.01,3
3. Вейбю/Андерссон (N/S, Hyundai i20 R5) +1.20,6

Становище після СД10 (залік WRC-3)
1. Хуттунен/Лукка (FIN, Hyundai i20 R5) 2:02.01,0
2. Каєтановіч/Щепаняк (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +0,1
3. Сольберг/Джонстон (S/IRL, Skoda Fabia Rally2 evo) +4,9

Становище після СД10 (залік J-WRC)
1. Крістенссон/Сьйоберг (S, Ford Fiesta Rally4) 2:13.02,1
2. Сальдівар/Муссано (PY/RA, Ford Fiesta Rally4) +8.00,6
3. Сескс/Франціс (LV, Ford Fiesta Rally4) +32.49,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota, Skoda

10-10-2020 19474
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца