Rally Italia Sardegna, СД1: ювілей Тянака і атака Ож’є

Вже в четвертий раз поспіль, починаючи з 2016 року, італійський етап чемпіонату світу відкриває пролог під назвою Ittiri Arena Show – спецділянка для парних заїздів, яка налічує лише 2,00 км. До речі, його конфігурація протягом усіх чотирьох років практично не змінювалася (тільки в 2017 році один поворот зробили менш крутим, але дистанція допу залишилася незмінною). Оскільки Rally Italia Sardegna в цьому році стало етапом не тільки WRC, але і безлічі національних місцевих серій (тобто Campionato Italiano Rally, Campionato Italiano Rally Terra, юніорський чемпіонат Італії), то список учасників вийшов насправді чималим – майже дев’ять десятків екіпажів (точніше, 89) перед початком. За таких умов організатори вирішили пересунути основних учасників сардинського ралі в другу половину стартового протоколу – принаймні, всі найсильніші італійські екіпажі, учасники WRC-2 Pro і WRC-2, заводські екіпажі вищої ліги отримали стартові позиції від 47-ї до 77-ї. А поки що першими на трасу прологу вирушили італійські юніори та учасники J-WRC – всі на Ford Fiesta R2T.

У заліку J-WRC кращими стали, як і слід було очікувати, фаворити цієї категорії – іспанець Хан Соланс і два шведа, Денніс Родстрьом та Том Крістенссон. А ось представників WRC-2 Pro, WRC-2 і вищої ліги довелося чекати ще майже дві години… Цікаво було ще спостерігати, як учасники намагаються поступово підібратися до позначки в 2.00,0 і нарешті подолати бар’єр середньої швидкості в 60 км/год – поки що абсолютний рекорд цього допа належить Себастьяну Ож’є, був встановлений ще в 2016 році на VW Polo WRC і становить 2.00,4. Коли на трасі нарешті «накрутилися» всі заводські екіпажі на WRC, всім залишалося відзначити три факти. По-перше, Citroen Racing підніс невеликий сюрприз – Себастьян Ож’є з Есапеккою Лаппі несподівано зробили дубль на пролозі. По-друге, абсолютний рекорд спецділянки залишився непохитним – француз показав лише 2.00,7 і програв своєму досягненню 0,3 с. Тобто бар’єр в 60 км/год все ж витримав. По-третє, Отт Тянак в момент старту відсвяткував ювілей і став 29-м в історії пілотом, у якого вже є 100 стартів на етапах WRC!

Становище після СД1
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 2.00,7
2. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +0,1
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +0,3
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +0,4
5. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1,6
6-7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,8
6-7. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +1,8
8. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,0
9. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,1
10. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +4,0
11. Грязін/Федоров (RUS, Skoda Fabia R5) +4,7
12. Темпестіні/Іту (I/RO, Hyundai i20 R5) +4,9
13. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +5,6
14-15. Хяннінен/Туомінен (FIN, Toyota Yaris WRC) +5,9
14-15. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +5,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Citroen

13-06-2019 7771
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца