Rally Italia Sardegna: переможний штурм Hyundai!

Перерва перед Power Stage виявився незвично короткою – адже зазвичай організатори етапів WRC виділяють майже дві години на те, щоб підготувати учасників до фінальної битви, здійснити регрупінг та відправити їх на трасу… Але сьогодні встигли вкластися в годину з невеликим – якщо передостанній доп стартував о 11.10 за місцевим часом, то Power Stage було запущено вже о 12.18. Як завжди, в умовах тотальної нестачі WRC (три заводських екіпажі вже поза грою, залишилися тільки дев’ять, якщо рахувати ще чеха Мартіна Прокопа на Ford Fiesta RS WRC версії 2011-2016 років) на перші стартові позиції були відправлені по два представники WRC-2 (Оле Хрістіан Вейбю, Понтус Тідеманд) та WRC-3 (Каєтан Каєтановіч, Ярі Хуттунен). Крім цього, в якості «нульового» екіпажу на трасі Power Stage з’явився Citroen C3 WRC з Петтером Сольбергом і Андреасом Міккельсеном – своєрідна рекламна акція, яка повинна нагадати про майбутнє повернення Pirelli в ролі офіційного постачальника шин до WRC (Міккельсен зараз працює тест-пілотом для італійських шинників).

Як завжди, першим орієнтиром для всіх учасників мав стати час переможця ранкового заїзду на спецділянці Sassari – Argentiera – тоді Тьєррі Ньовілль показав 4.51,3. Зрозуміло, екіпажі на R5/Rally2 аж ніяк не в стані були наблизитися до подібного результату, тому вирішували переважно власні турнірні завдання. Спочатку швед Понтус Тідеманд здобув третю в цьому році перемогу в заводській категорії WRC-2 та збільшив свою перевагу в загальному заліку, потім подібної мети досяг фін Ярі Хуттунен – він записав на свій рахунок другу перемогу в WRC-3 та впритул наблизився до болівійця Марко Буласії на позиції лідера… Змусив трохи похвилюватися Оле Хрістіан Вейбю, який спіймав прокол і втратив близько десяти секунд – на щастя, запасу часу вистачило, щоб фінішувати другим у WRC-2. Цей бентежний епізод став тихим, але досить красномовним сигналом для всіх представників вищої ліги – від таких неприємностей у фіналі ралі ніхто не застрахований! У чому негайно переконався Гас Грінсміт, який втратив півхвилини через електричні проблеми на своєму Ford Fiesta WRC…

Першим зі п’яти хвилин виїхав П’єр-Луї Лубе, який показав 4.59,0 – об’єктивно, цей результат не дозволяв розраховувати на призові очки на Power Stage. Але малоймовірно, що француза цей факт сильно засмутив – для нього набагато важливішим є те, що він зв третьої спроби нарешті фінішував за кермом Hyundai i20 Coupe WRC на етапі чемпіонату світу і завоював шість очок за сьому позицію! Після цього результати на Power Stage ще не раз були суттєво покращені – спочатку Елфін Еванс поліпшив ранковий час Тьєррі Нёвілля і промчав по трасі за 4.51,0 (цей результат гарантував йому четверте місце на фініші та збереження лідерства в чемпіонаті), потім Отт Тянак витиснув максимум можливого з Hyundai i20 Coupe WRC і підняв планку до 4.45,7! Тьєррі Ньовілль теж не відзначався обережністю – випередити свого естонського одноклубника він не зміг (відстав на 0,7 секунди), але зробив все можливе для досягнення заповітного другого місця на Rally Italia Sardegna. І вже за кілька хвилин стало зрозуміло, що бельгієць все ж домігся свого – Себастьян Ож’є програв йому 2,7 секунди (4.49,1 проти 4.46,4) і віддав другу сходинку подіуму, відставши від Ньовілля рівно на секунду!

Після такої розв’язки всі з чималим зацікавленням чекали появи Даніеля Сордо на фініші – зможе іспанець зберегти лідерство чи все ж акуратно віддасть перемогу своєму прем’єр-пілотові Тьєррі Ньовіллю? Начебто жодних неприємних сюрпризів і командних маневрів не відбулося – Даніель хоч і обмежився п’ятим часом на Power Stage, але цього вистачило, щоб виграти Rally Italia Sardegna з відривом у 5,1 секунди! Як виявилося, часом навіть 41,9 км допів буває досить, щоб стрімко загострити ситуацію – нагадаємо, що фінальний день почався з того, що трійка лідерів йшла в інтервалі 28,9 секунди (або майже півхвилини), а на фініші Топ-3 буквально «втиснувся» в 6,1 секунди! Слід визнати, що як команда Hyundai Motorsport виявився набагато ефективнішим за Toyota Gazoo Racing – все ж вже на третьому етапі WRC поспіль відразу по два екіпажі з Альценау заїжджають на подіум, зробивши при цьому два переможних дублі (всього на їхньому рахунку дві перемоги, три других і одне третє місце в трьох стартах). У підсумку, тойотівці втратили лідерства в Кубку виробників, але ще тримають оборону в особистому заліку, де у них два перших місця…Чи надовго це?

Power Stage
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) 4.45,7
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,7
3. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +3,4
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +5,3
5. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +6,5

Rally Italia Sardegna (попередні результати)
1. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) 2:41.37,5
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +5,1
3. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +6,1
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +1.02,3
5. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.33,9
6. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.27,5
7. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.43,8
8. Хуттунен/Лукка (FIN, Hyundai i20 R5) +8.41,7
9. Каєтановіч/Щепаняк (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +10.02,9
10. Тідеманд/Барт (S, Skoda Fabia Rally2 evo) +10.20,9

Чемпіонат світу, пілоти (після шести етапів)
1. Еванс (GB) – 111
2. Ож’є (F) – 97
3. Ньовілль (B) – 87
4. Тянак (EE) – 83
5. Рованперя (FIN) – 70
6. Сунінен (FIN) – 44
7. Лаппі (FIN) – 38
8. Сордо (E) – 26
9. Брін (IRL) – 25
10. Льоб (F) – 24

Кубок виробників (після шести етапів)
1. Hyundai Motorsport – 208
2. Toyota Gazoo Racing WRT – 201
3. M-Sport Ford WRT – 119

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC.com, Hyundai, Toyota, rallyzone.com

11-10-2020 30462
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца