Rally Italia Sardegna: маневри в WRC-2 і J-WRC

У молодших дивізіонах (WRC-2 Pro, WRC-2, Junior WRC і взагалі у всіх інших класах, тобто RC2, RC3, RC4 і т.д.) перед етапом на Сардинії відбулося чимало подій. Якщо говорити про заводську категорію WRC-2 Pro, то центральною подією тут все одно залишається чергова поява двох новеньких заводських Skoda Fabia R5 Evo – на них Калле Рованперя і Ян Копецкі постараються зробити другий переможний дубль поспіль і якомога далі відсунути Мадса Остберга (Citroen Racing) від битви за вищий титул. Крім того, до боротьби за призові місця повернеться британець Гас Грінсміт (M-Sport Ford WRT), який два тижні тому в Португалії дебютував за кермом Ford Fiesta WRC. Але не обійшлося без втрат – M-Sport зняв заявку для свого другого номера, поляка Лукаша Пєньонжека, який вже встиг в цьому році відзначитися двома перемогами на етапах (в Мексиці і на Корсиці). Причина не оригінальна і звичайнісінька – проблеми зі спонсорами у Пєньонжека і брак бюджету…

Більшість учасників WRC-2 не надто охоче вирушають на Сардинію – для виступів на острові не найпростіша логістика, є чимало додаткових транспортних витрат. Тому кількість екіпажів в цьому заліку на Rally Italia Sardegna не дуже тішить своєю масовістю – півтора десятка машин вважаються відмінним показником. Ось і зараз на італійському ралі повинні виступити десять учасників в WRC-2 (плюс чотири в WRC-2 Pro)… Але тут теж не обійшлося без втрат – змушений був відмовитися від старту швед Еміль Бергквіст (причина та ж, що і у Лукаша Пєньонжека, тобто проблеми з бюджетом). Плюс лідер WRC-2, Беніто Гуерра, взяв тривалу перерву до кінця літа – тепер за його спиною буде чимала гонитва за участю Миколи Грязіна, Такамото Кацути, Оле Хрістіана Вейбю, Каєтана Каєтановіча, П’єра-Луї Лубе… Є ще одна інтрига – все уважно стежитимуть за тим, як Вейбю ризикне виступити на «горілому» VW Polo GTI R5 (причому на тому ж примірнику, який спалахнув в Португалії). А якщо додати до всього цього той факт, що на Сардинії в ці дні обіцяють +30-38… Інтрига!

Після двох з половиною місяців мовчання нарешті нагадав про себе Junior WRC – адже в цьому заліку перерва тягнулася з кінця березня, коли на Корсиці відбувся другий етап молодіжного чемпіонату. Зараз юніори після зимової Швеції і асфальтової Корсики нарешті з’являться на гравії – та ще на такій складній і важкій трасі, як на Сардинії. Гарантований черговий спалах допитливості з боку глядачів – як на такому покритті проявлять себе нові Ford Fiesta Mk8 R2T з їх супер-форсованими 200-сильними 1,0-літровими моторами? Особливо в більш ніж тридцятиградусну спеку… На жаль, в порівнянні з початком сезону список учасників Junior WRC скоротився на два екіпажі – італійський раунд пропустять естонці Роланд Поом (п’ятий за сумою двох етапів) і Кен Торн (провальний старт чемпіонату приніс йому тільки 3 очки за дві гонки). Але все одно навряд чи хтось зможе впевнено передбачити переможця і призерів на Сардинії. Адже тут є мінімум п’ять претендентів – Том Крістенссон, Хан Соланс, Денніс Родстрьом, Том Вільямс, Мартіньш Сескс … А раптом вистрілить «джокер»?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Jakub Malina, Honza Froněk, FIA Junior WRC

12-06-2019 6826
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца