Rally Italia Sardegna, день 2: нескінчений кошмар Hyundai

Ще вчора ввечері, коли Себастьян Ож’є за підсумками п’ятниці став третім у Rally Italia Sardegna (попри те, що француз тоді проїхав майже 130 км спецділянок на невигідній першій стартовій позиції), миттєво виникло одне дуже важливе питання. А чи не станеться так, що в суботу, коли представники вищої ліги будуть йти на трасу у зворотному порядку (від Теему Сунінена на Ford Fiesta WRC до лідера ралі Отта Тянака на Hyundai i20 Coupe WRC), Ож’є вдасться на розчищеній трасі помітно додати у швидкості та спробувати випхати Даніеля Сордо зі другого ступеня «віртуального» подіуму? Хоча за підсумками п’ятниці розрив між ними становив майже 17 секунд, але успішна атака француза могла б трохи покращити стан справ у Toyota Gazoo Racing WRT в її непростій командній битві з Hyundai Motorsport… Сьогоднішній ранок негайно реалізував подібний варіант сценарію – Даніель Сордо різко збився з темпу (спочатку заглушив двигун, потім з’ясувалося, що шини працюють не кращим чином), внаслідок чого Себастьяну Ож’є вистачило тільки двох спецділянок і 37,08 км бойової дистанції, щоб відібрати друге місце в іспанця. Але Отт Тянак все ж здавався недосяжним…

Те, що відбувалося в суботу на трасах Сардинії, починаючи з СД12, найбільше нагадувало якийсь химерний ремейк португальського трилера двотижневої давності, причому Hyundai Motorsport протягом дня отримав дві потужні «торпеди» в борт. Спочатку на дванадцятій спецділянці від сорокасекундної переваги Отта Тянака залишилися тільки солодко-гіркі спогади – естонець на повній швидкості несподівано «спіймав» великий камінь під колесо, розтрощив підвіску та зійшов (плюс 50 хвилин «баласту» по SupeRally). Після такого фіаско свого прем’єр-пілота команді з Альценау залишалося вчергове сподіватися на надійність і результативність Даніеля Сордо – все ж іспанець виграв два останніх Rally Italia Sardegna… Але передостанній суботній доп перетворив сардинське ралі на якийсь нескінченний кошмар для Hyundai Motorsport – Сордо розмашисто зайшов в поворот, його винесло за край дороги, де іспанець «зустрівся» з каменем і перекинувся на бік. Підвіска вбита, колесо вивернуло, другий заводський екіпаж Hyundai Motorsport також поза грою! І тепер абсолютно несподівано Toyota Gazoo Racing WRT повністю перехопила ініціативу – адже її екіпажі виграли сьогодні сім допів з восьми, завдяки чому Себастьян Ож’є та Елфін Еванс вийшли на два перших місця в ралі!

Коли нарешті розвіялися дим і курява після такого потужного «килимового удару» по заводських екіпажах вищої ліги, раптово з’ясувалося, що в Топ-10 залишилися тільки чотири екіпажі на техніці WRC – при цьому три з них представляють якраз Toyota (Себастьян Ож’є, Елфін Еванс, Такамото Кацута)! Зате для учасників на автомобілях R5/ Rally2 настав справжній зоряний час – зараз вже шість представників WRC-2 і WRC-3 просто продерлися в десятку найшвидших в абсолютному заліку ралі. За лідерство в дивізіоні WRC-2, а також за п’яту позицію в абсолюті продовжують запекло воювати два скандинави – Ярі Хуттунен на Hyundai i20 R5 і Мадс Остберг на Citroen C3 Rally2 (норвежець вдень отримав хвилину штрафу за пізній виїзд зі сервісу, але зараз відстає від фіна лише на 2,7 секунди). Зараз майже ні у кого не залишилося сумнівів, що Мадс зможе в неділю дотиснути Ярі та відсвяткувати другу в цьому році перемогу на етапі WRC-2. Тим часом у WRC-3 триває своя окрема битва – Йоан Россель працює в режимі «повний контроль» і поступово довів свій відрив майже до сорока секунд, поки за другу-третю позиції воювали іспанці Хосе Марія Лопес і Ян Соланс…

Становище після СД16
1. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) 2:50.33,1
2. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +38,9
3. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.01,6
4. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +4.01,2
5. Хуттунен/Лукка (FIN, Hyundai i20 R5) +8.09,6
6. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 Rally2) +8.12,3
7. Россель/Коріа (F, Citroen C3 Rally2) +8.57,5
8. Лопес/Вальєхо (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +9.35,3
9. Соланс Я./Санхуан (E, Citroen C3 Rally2) +9.45,0
10. Буласія/Дер Оганнесян (BOL/RA, Skoda Fabia Rally2 evo) +10.13,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC.com

05-06-2021 19393
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца