Rally Italia Sardegna, день 1: сюрпризи без сюрпризів

Непередбачуваний характер сардинського ралі, важкі та досить повільні гравійні спецділянки, спека – всі ці обставини миттєво привели до того, що вже в перший день змагання сформувався довжелезний список жертв Rally Italia Sardegna. У підсумку більшість п’ятничних подій та інцидентів були досить-таки передбачуваними – проколи, вильоти з траси, різноманітні технічні проблеми… Було тільки головне одне питання, на яке все ж неможливо було заздалегідь дати точну відповідь – кому саме з ключових гравців дістануться всі ці небажані «подарунки» примхливої Фортуни? Сьогодні з заводських команд найбільше постраждав M-Sport Ford WRT, який стрімко втратив відразу три екіпажі – Теему Сунінена та Гаса Грінсміта у вищій лізі, Адриєна Фурмо в WRC-2 (у грі поки залишається лише Мартін Прокоп на Ford Fiesta Rally2). Насправді засмутила аварія Теему Сунінена – фін примудрився вилетіти з траси на першому ж допі та повторити своє січневе «досягнення», коли він прибрався на самому старті Rally de Monte-Carlo. Таким чином, в один день загинули всі шанси M-Sport на якийсь успіх на Сардинії – в найкращому випадку хіба що Грінсміт зможе повернутися до Топ-10…

Найбільше вражає, наскільки точно збуваються в перший день Rally Italia Sardegna всеі попередні прогнози та побоювання, пов’язані з Hyundai Motorsport і Toyota Gazoo Racing WRT. Перш за все, умови протягом усього дня наполегливо диктували екіпажі команди з Альценау, які виграли всі вісім спецділянок і в повному складі пробилися до Топ-5 – Отт Тянак з Даніелем Сордо зробили дубль за підсумками п’ятниці, Тьєррі Ньовілля вранці трохи «поковбасило» (ніяк не міг набрати темп на двох перших допах), але пізніше бельгієць вийшов на п’яту позицію. Як і в Португалії двома тижнями раніше, тойотівці повністю програли своїм «корейським» суперникам на рівні третіх номерів команд – поки Даніель Сордо успішно воював за місце в Топ-3, Калле Рованпера старанно провалив вже третю гонку поспіль (фін відмінно стартував, впевнено йшов другим, але вибув на СД4 з пошкодженою підвіскою)… Тепер японсько-фінська команда вже втретє поспіль змушена розраховувати тільки на обох своїх прем’єр-пілотів, тобто Себастьяна Ожьє та Елфіна Еванса, які навіть на сьогоднішніх невигідних стартових позиціях зуміли завершити п’ятницю на третьому та четвертому місцях.

Особливо старанно сардинські траси «перемелювали» учасників дивізіонів WRC-2 і WRC-3… Найбільш помітних подій було дві. Перша – Андреас Міккельсен, який постарався якнайшвидше повернутися на трасу після своєї недавньої хвороби, вже сьогодні поставив жирний хрест на своєму виступі на Rally Italia Sardegna. Всі його сподівання на успіх поховав жорсткий переворот на СД4, внаслідок чого був пошкоджений каркас безпеки на Skoda Fabia Rally2 evo норвежця… Іншою великою неприємністю став схід Каєтана Каєтановіча, який лідирував у заліку WRC-3 – поляк на самому фініші фінальної спецділянки дня випав з траси! До цього переліку можна додати також сходи Адрієна Фурмо (його виліт став черговою великою «пробоїною» в M-Sport Ford WRT), обох естонських екіпажів, Георга Ліннамяе (на Сардинії він стартував з новим штурманом Танелем Касесалу, який замінив Володимира Корсю) й Егона Каура, Еміля Ліндхольма. Зараз в обох цих «допоміжних» заліках ситуація складається на користь Мадса Остберга (у нього є шанс в загальному заліку WRC-2 витіснити Андреаса Міккельсена з першого місця) і Йоана Росселя (француз у заліку WRC-3 отримав нагоду різко піти в дальній відрив від своїх головних суперників, Каєтана Каєтановіча та Ніколя Кьямена)…

Становище після СД8
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC)1:26.58,0
2. Сордо/Росада (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +19,4
3. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +36,2
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +1.02,0
5. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.03,2
6. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +1.26,1
7. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 Rally2) +3.41,7
8. Хуттунен/Лукка (FIN, Hyundai i20 R5) +4.08,7
9. Россель/Коріа (F, Citroen C3 Rally2) +4.38,8
10. Буласія/Дер Оганнесян (BOL/RA, Skoda Fabia Rally2 evo) +5.45,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota, Twitter (@MadsOstberg)

04-06-2021 19387
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца