Rally Islas Canarias: «судний день» після фінішу

Взагалі-то ця публікація повинна була підбити попередні підсумки як окремого Rally Islas Canarias, так і всього чемпіонату Європи в цілому – адже сезон нарешті фінішував, остаточно визначилися чемпіони та призери в усіх заліках. Але ще в п’ятницю та суботу швидко з’ясувалося, що паралельно з подіями на трасах тривала також грандіозна «паперова» битва, жертвами якої стали чимало учасників канарського ралі. Те, що відбувалося на Канарах в ці дні, можна було змалювати двома словами – стюарди лютують! Не так уже й часто буває так, щоб протягом ралі було опубліковано понад два десятки Stewards Decisions – покарання та штрафи йшли бурхливим потоком (в тому числі три екіпажі були зняті з різних причин)… На тлі такого апокаліпсису поляк Міколай Марчик виглядав справжнісіньким щасливчиком – йому навіть скасували дві хвилини штрафу (за присутність керівника команди на трасі без дозволу) та замінили відкладеною дискваліфікацією на випадок повторення подібного порушення протягом ERC 2021 року. У підсумку він навіть завершив ралі в Топ-10.

Слід визнати, стюарди на Rally Islas Canarias були досить неупередженими під час такої масової «каральної» операції і не робили жодних відмінностей між господарями траси та гостями іспанського ралі – «прочуханку» отримували всі. По-перше, після фінішу зняли Ніла Соланса за те, що він у суботу доїжджав до сервісу між секціями на голому диску – порушення правил зафіксовано суддями, покарання за це не змусило себе чекати, зустрічний протест Соланса був відхилений. По-друге, спокійно дискваліфікували за сторонню допомогу іспанця Хосепа Бассаса, який став найшвидшим у заліках ERC3 Junior і ERC3 – тобто позбавили його перемоги на домашньому етапі… Більш того, ця дискваліфікація цілком могла суттєво вплинути на підсумки командного заліку в чемпіонаті Європи – адже перед фінальним раундом ц цій категорії з відносно невеликим відривом лідирувала Rallye Team Spain. І за певних обставин іспанська команда через це покарання цілком могла на іспанському ж ралі програти битву за титул своєму головному супернику, Saintéloc Junior Team…

Однак навіть на тлі такого «армагеддону», який відбувався на трасах і за суддівським столом, все одно можна було відзначити кілька насправді цікавих подій. Наприклад, у заліку ERC2 головним героєм заслужено став Даріуш Полоньскі – навіть під дощем поляк на задньоприводному Abarth 124 Rally RGT випереджав угорця Тібора Ерді (Mitsubishi Lancer Evo X). І навіть з пошкодженою системою керування Полоньскі фінішував другим – його відставання від переможця склало лише 9,1 секунди. У моноприводі знову відзначилися нові Renault Clio RSR Rally5, які вже на другому поспіль етапі ERC успішно фінішують на подіумі в заліках ERC3 Junior і ERC3. Попри приналежність до «найслабшого» класу Rally5, нові Renault за своїми характеристиками вже зараз майже не відстають від техніки R2 з атмосферними двигунами (Ford Fiesta R2B, Peugeot 208 R2B) – потужність 180 к.с., момент 300 Нм, секвентальна КПП. Результат – 20-річний норвезький юніор Ола Норе, який до того лише двічі стартував на асфальтових ралі, на етапах в Угорщині та на Канарах за кермом Renault записав на свій рахунок два поспіль подіуми в ERC3 Junior, завдяки чому став четвертим за підсумками сезону!

Rally Islas Canarias, абсолют (Топ-10)
1. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta Rally2) 2:12.21,2
2. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 R5) +25,0
3. Арес/Васкес (E, Hyundai i20 R5) +55,7
4. Сольберг О./Джонстон (S/IRL, VW Polo GTI R5) +1.17,5
5. Суарес/Іглесіас (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.39,1
6. Міккельсен/Йєгер (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.48,9
7. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) +2.10,6
8. Дівайн/Фултон (IRL, Hyundai i20 R5) +2.25,8
9. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.32,1
10. Монсон/Деніс (E, Citroen C3 R5) +2.32,4

Чемпіонат Європи
1. Лукьянюк (RUS) – 121 (129)
2. Сольберг О. (S) – 112
3. Мюнстер (LUX) – 86 (87)
4. Арес (E) – 59
5. Міккельсен (N) – 52
6. Льярена (E) – 52

Rally Islas Canarias, залік ERC1 Junior
1. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta Rally2) 2:12.21,2
2. Сольберг О./Джонстон (S/IRL, VW Polo GTI R5) +1.17,5
3. Дівайн/Фултон (IRL, Hyundai i20 R5) +2.25,8
4. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.32,1
5. Темпестіні/Іту (RO, Citroen C3 R5) +3.20,3
6. Мюнстер/Лука (LUX/B, Hyundai i20 R5) +4.20,7

Залік ERC1 Junior
1. Сольберг О. (S) – 141 (157)
2. Мюнстер (LUX) – 130 (148)
3. Льярена (E) – 95
4. Марчик (PL) – 89 (102)
5. Кайс (CZ) – 82 (91)

Rally Islas Canarias (залік ERC2)
1. Ерді/Ковач (H, Mitsubishi Lancer Evo X) 2:26.00,8
2. Полоньскі/Сітек (PL, Abarth 124 Rally RGT) +9,1
3. Мабелліні/Гонелла (I, Abarth 124 Rally RGT) +4.00,7

Залік ERC2
1. Ерді (H) – 159
2. Мабелліні (I) – 116
3. Мелегарі (I) – 112

Rally Islas Canarias (залік ERC3 Junior)
1. Торн/Паннас (EE, Ford Fiesta Rally4) 2:24.40,7
2. Мюнстер Ш./Куартіні (LUX/F, Ford Fiesta Rally4) +5.37,6
3. Норе/Гульбек-Енган (N, Renault Clio RSR Rally5) +7.14,4
4. Молль/Барраль (B/F, Peugeot 208 R2) +8.32,7

Залік ERC3 Junior
1. Торн (EE) – 155 (187)
2. Бассас (E) – 117
3. Молль (B) – 68
4. Норе (N) – 51
5. Родстрьом (S) – 45

Rally Islas Canarias (залік ERC3)
1. Торн/Паннас (EE, Ford Fiesta Rally4) 2:24.40,7
2. Кахіао/Бланко (E, Renault Clio RSR Rally5) +2.31,4
3. Фуентес/Пенья (E, Peugeot 208 Rally4) +3.37,4
4. Інгрем/Уітток (GB, Renault Clio RSR Rally5) +4.56,3
5. Мюнстер Ш./Куартіні (LUX/F, Ford Fiesta Rally4) +5.37,6

Залік ERC3
1. Торн (EE) – 152 (184)
2. Бассас (E) – 117
3. Молль (B) – 68
4. Родстрьом (S) – 38
5. Норе (N) – 38

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

29-11-2020 20602
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца