Rally Islas Canarias, СД3: асфальтова карусель

На відміну від гравійних етапів ERC, на асфальтовому Rally Islas Canarias була певна інтрига під час вибору стартових позицій на перший день гонки – варіант «Ті ж самі Топ-15 за підсумками кваліфікації, лише у зворотному порядку» не спрацював повністю. Звичайно, більшість екіпажів (на чолі з Олексієм Лук’янюком та Миколою Грязіним) відразу і без особливих роздумів пішли на віддалені місця, але деякі почали комбінувати – наприклад, португалець Бруно Магальяйнш (восьмий в кваліфікації) раптом отримав тринадцяту позицію, а іспанець Луїс Монсон (дванадцятий кваліфікаційний час) взагалі вирішив стартувати найпершим. Отже, в п’ятницю чекають 8 допів і 100,98 км бойової дистанції. Варто відзначити, що організатори постаралися всі основні спецділянки (не рахуючи міських коротких суперспешлів) розташувати «по зростаючій» – спочатку йде Valsequillo (10,96 км), за ним йдуть San Mateo (15,04 км) і найдовший СД дня Artenara (23,05 км).

Найбільша складність на канарському ралі полягає в тому, що всі без винятку учасники (як в заліку ERC, так і в заліках національного чемпіонату Іспанії і регіональної першості Канарських островів) виступають в одному каналі – і їх часи на спецділянках найчастіше просто звалюють в одну велику «купу», з якої треба витягувати три різні, але сплутані «нитки», і розплутувати їх. У підсумку, на різних сайтах з хронометражем часом можна побачити в п’ятірці лідерів не тільки екіпажі з чемпіонату Європи, а й чимало місцевих «джокерів», які ніяк не представлені в європейській першості (наприклад, Мігеля Фустера на Ford Fiesta R5 або Енріке Круса на Porsche 997 GT3 RS 3.8). Доводиться ретельно «фільтрувати» результати, щоб нарешті зрозуміти стан справ на європейській арені… А там дійсно відбувається чимало цікавого – потрібно визнати, при складанні попередніх прогнозів на гонку можливості деяких екіпажів досить-таки сильно недооцінили.

З лідером жодних питань не виникло – Олексій Лук’янюк продемонстрував, що готовий втретє поспіль стати переможцем канарського етапу ERC, виграв два допа з трьох і спокійно відірвався від своїх переслідувачів мінімум на чверть хвилини. На другу позицію, незважаючи на «неквапливий» старт (лише одинадцятий час на СД1), швидко вийшов його співвітчизник Микола Грязін, а ось за його спиною почалася справжня «бовтанка» з усіма передбачуваними і непередбачуваними результатами… Скоріш за все, нікого особливо не здивує непоганий початок екіпажів Hyundai Motor España – Хосе Антоніо Суарес пробився на віртуальний подіум, а Іван Арес з Сурхайємом Пернією замкнули Топ-10. Але було і кілька приводів для здивування… Лоран Пельє з Peugeot Rally Academy зумів виграти доп і зараз йде четвертим (в якийсь момент француз був навіть другим). Фабіан Крайм з Skoda Auto Deutschland наполегливо чіпляється за п’яту позицію і готовий битися за неї. Дуже навіть успішно «пострілює» угорець Норберт Херціг, який вчора завалив кваліфікацію через проблеми з двигуном.

Становище після СД3 (залік ERC)
1. Лук’янюк/Арнаутов (RUS, Ford Fiesta R5) 30.58,0
2. Грязін/Федоров (RUS, Skoda Fabia R5) +15,3
3. Суарес/Каррера (E, Hyundai i20 R5) +18,8
4. Пельє/Комб (F, Peugeot 208 T16) +21,2
5. Крайм/Хрістіан (D, Skoda Fabia R5) +23,1
6. Магальяйнш Б./Магальяйнш Х. (P, Skoda Fabia R5) +28,5
7. Херціг/Ференц (H, Skoda Fabia R5) +29,7
8. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 R5) +34,4
9. Пернія/Пеньяте (E, Hyundai i20 R5) +42,1
10. Арес/Пінтор (E, Hyundai i20 R5) +44,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC, Ліна Арнаутова

04-05-2018 13970
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца