Rally Islas Canarias: господарі чекають на реванш

Майже півтора місяці перерви між першим і другим етапами ралійного чемпіонату Європи 2019 року минули, чимало учасників вже встигли перебратися з португальських Азорських островів (транзитом через континент) на іспанські Канарські острови. І зараз багатьох регулярних учасників європейської першості на канарському асфальті може чекати набагато серйозніша конкуренція, ніж на Азорах – іспанці підтягнули майже всіх своїх найсильніших пілотів (Хосе Марію Лопеса Планельєса, Хосе Антоніо Суареса, Івана Ареса, Хав’єра Понса), щоб нарешті взяти реванш у приїжджих нахаб… Адже в 2016-2018 роках іспанський раунд ERC регулярно вигравав екіпаж Олексія Лукьянюка та Олексія Арнаутова – і зараз господарі траси дуже прагнуть нарешті поставити крапку в цій низці прикрих домашніх поразок. За великим рахунком, крім Лукьянюка, інших реальних суперників у іспанців на трасах Rally Islas Canaria досі немає – навіть незважаючи на те, що в цьому році в міжнародному заліку стартують аж 46 екіпажів, з яких майже половина виступлять на техніці R5…

Насправді на Канарах зібралася набагато більш численна компанія, але майже дві третини учасників заявлені або в двох національних чемпіонатах (асфальтовому і змішаному, який був створений лише цього року), або в чемпіонаті Канарських островів. Так що на старті можна буде побачити майже всі види гоночної техніки, від міжнародних R5 до національних GT і N5 (іспанський аналог Maxi Rally), а також раритетних Seat Marbella GL і Toyota Starlet… В європейському ж заліку за числельністю все одно переважають іноземні екіпажі – 34 гостя з усієї Європи (плюс два представника Південної Америки) проти 12 іспанців (правда, серед них є майже вся еліта місцевих ралі). До речі, в звичну картину (абсолют, молодіжні заліки ERC-1 Junior і ERC-3 Junior, ERC-2, ERC-3) все ж проникли деякі помітні зміни… Мова йде про категорії ERC-2, яка якраз на Канарах перестала бути чисто «серійним» заліком для автомобілів групи N4 – тепер в ній з’явилися відразу чотири екіпажі на Abarth 124 Rally RGT, які відкриють перший сезон в новій європейській серії Abarth Rally Cup!

Цікаво, що організатори канарського ралі вже третій рік поспіль активно змінюють місце проведення вільних тренувань і кваліфікації – зараз заїзди відбувалися на спецділянці Valsequillo довжиною 3,15 км (рік тому цей фрагмент траси становив частину відразу двох спецділянкок Rally Islas Canarias). Траса виявилася вимогливою – багато поворотів, майже безперервний підйом приблизно на півтори сотні метрів (перепад 146 м), середню швидкість з великими труднощами дотягли до позначки в 80 км/ч. Якщо перший вільний заїзд виграв француз П’єр-Луї Лубе (Skoda Fabia R5), то потім ініціативу вже всерйоз перехопили іспанці – у другому заїзді кращий час належав Івану Аресу (Hyundai i20 R5), а кваліфікацію з солідним відривом виграв його співвітчизник Хосе Марія Лопес Планельес (Citroen C3 R5). Принаймні, Арес відстав від фірмового пілота Citroen Rally Team аж на півсекунди, а володар третього місця Олексій Лук’янюк програв взагалі 1,3 секунди! Так що в п’ятницю і суботу буде дійсно спекотно – адже очікується велика битва чемпіона Європи проти іспанських грандів!

Rally Islas Canarias, кваліфікація (Топ-10)
1. Лопес/Росада (E, Citroen C3 R5) 2.20,120
2. Арес/Васкес (E, Hyundai i20 R5) +0,545
3. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) +1,316
4. Суарес/Іглесіас (E, Hyundai i20 R5) +2,980
5. Лубе/Ланде (F, Skoda Fabia R5) +3,271
6. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +4,341
7. Штайф/Гавелкова (CZ, Skoda Fabia R5) +4,354
8. Майр-Мельнхоф/Вельзершаймб (A, Ford Fiesta R5) +4,559
9. Понс/Санхуан (E, Skoda Fabia R5) +4,849
10. Хабай/Димурскі (PL, Skoda Fabia R5) +5,352

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото DRR Fotografía, Fiat, DG Photo

02-05-2019 13335
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца