Rally Islas Canarias: фінішна пряма

Після численних «перестановок», перенесень, скорочень та скасувань ралійний чемпіонат Європи нарешті вийшов на фінішну пряму – 26-28 листопада на Канарських островах відбудеться фінальний раунд, Rally Islas Canarias. Слід віддати належне організаторам змагань і промоутеру європейської першості, які за умов повної невизначеності зуміли забезпечити п’ять раундів ERC у 2020 році – це справді чудовий показник! Між іншим, попередні показники майбутнього Rally Islas Canarias теж порадували чимало уболівальників… По-перше, організатори зберегли повноцінний формат змагання – два насичених гоночних дня, 17 спецділянок та 201,79 км. При цьому не стали «накручувати» дистанцію коштом багаторазових проїздів однієї та тієї ж секції – максимум два проїзди, сотня кілометрів не повторюваних фрагментів місцевих доріг… По-друге, кількість учасників теж справляє враження – у попередньому переліку налічується 97 екіпажів, з них 45 заявлені в заліку ERC. При цьому очікується присутність аж 38 автомобілів категорії R5/Rally2! І на додачу до всього цього є такий чудовий «джокер», як Андреас Міккельсен – недавно він вже успішно «пофестивалив» в Угорщині…

В абсолюті залишилися тільки два претенденти на титул – Олексій Лукбянюк й Олівер Сольберг (рахунок за очками 116: 89). І якщо Сольбергу потрібна тільки перемога (яка все одно не в стані беззаперечно гарантувати йому титул), то завдання-мінімум Лукьянюка є трохи легшим – щоб стати чемпіоном, йому вистачить набрати на Канарах мінімум 21 пункт (тобто вистачить третього-четвертого місця на фініші). Якщо згадати, що Лукас зараз знову стартує з Олексієм Арнаутовим (з яким вже тричі перемагав на Rally Islas Canarias) – то саме він є фаворитом у протистоянні зі Сольбергом. Схоже, що 19-річному шведу доведеться зосередитися на більш реальній меті – вищому титулі в ERC1 Junior, де він поки відстає від люксембуржця Грегуара Мюнстера лише на одне очко (там рахунок 125:124). Схоже, саме «великий» молодіжний залік (тобто техніка R5/Rally2) стане найбільш «гарячою» точкою на Канарах – адже є ще битва за третю позицію, на яку претендують три екіпажі (іспанець Ефрен Льярена, поляк Міколай Марчик, чех Ерік Кайс). У цього тріо рахунок за очками теж вражає – 79:78:77! І не варто забувати, що правило «Чотири кращих зі п’яти» дає чимало математичних комбінацій…

У категорії ERC2 стан справ чимось нагадує ситуацію в абсолюті – є явний фаворит, угорець Тібор Ерді (весь рік робив ставку виключно на техніку N4), йому намагаються протистояти італійці Зеліндо Мелегарі й Андреа Мабелліні (обидва на Канарах з’являться за кермом автомобілів RGT). При цьому Тібору досить взяти тільки 14 очок – і він може святкувати свій третій титул в ERC2 (після тріумфів у 2017-2018 роках). Ось де настала майже повна ясність, так це в моноприводі – після скасування грудневого фіналу в Бельгії естонець Кен Торн достроково став чемпіоном в ERC3 Junior й ERC3, іспанець Хосеп Бассас гарантував собі «срібло» в обох цих заліках. Таким чином, на Rally Islas Canarias більшість учасників моноприводу можуть вже не переживати про турнірні завдання – тобто матимуть повну свободу дій та мінімум тиску! Скоріш за все, найсерйозніша битва буде тільки за «бронзу» в ERC3 Junior – зараз на неї претендують бельгієць Аморі Молль і португалець Педру Алмейда. Найцікавіша подія в моноприводі – чергова поява нових Renault Clio RSR Rally5, причому один зі цих автомобілів буде пілотувати британець Кріс Інгрем, торішній чемпіон Європи в абсолюті!

Чемпіонат Європи (після чотирьох етапів)
1. Лукьянюк (RUS) – 116
2. Сольберг (S) – 89
3. Мюнстер (LUX) – 83
4. Льярена (E) – 50
5. Брін (IRL) – 47

Залік ERC1 Junior (після чотирьох етапів)
1. Мюнстер (LUX) – 125
2. Сольберг (S) – 124
3. Льярена (E) – 79
4. Марчик (PL) – 78
5. Кайс (CZ) – 77

Зачет ERC2 (після чотирьох етапів)
1. Ерді (H) – 120
2. Мелегарі (I) – 112
3. Мабелліні (I) – 89

Залік ERC3 Junior (після чотирьох етапів)
1. Торн (EE) – 150
2. Бассас (E) – 117
3. Родстрьом (S) – 45

Залік ERC3 (після чотирьох етапів)
1. Торн (EE) – 150
2. Бассас (E) – 117
3. Молль (B) – 55

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Jorge Cunha (DPPI), Grégory Lenormand (DPPI), Jakub Pojmicz

25-11-2020 9319
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца