Rally Hungary: спокій та метушня

Сьогодні більшість учасників і вболівальники повинні були отримати відповідь на одне просте запитання: «70 км спецділянок – це все ж багато чи мало?» Саме таку дистанцію залишалося подолати екіпажам у фінальний день Rally Hungary. Чим же завершиться це дуже специфічне «асфальтове» ралі, де майже нікому на трасі не вдається розгледіти повноцінне асфальтове покриття? Неділя почалася відносно спокійно та передбачувано – трійка лідерів (Міккельсен-Брін-Мюнстер) повністю зосередилася на тому, щоб без зайвих неприємностей дістатися до фінішу. Головну інтригу повинні були забезпечити невдахи вчорашнього дня, яким треба було якось надолужити втрачене в суботу – тобто Олівер Сольберг (у нього триває битва за лідерство в загальному заліку ERC1 Junior зі Грегуаром Мюнстером), Олексій Лукьянюк і Йоанн Бонато (чи зуміють вони сьогодні на відносно короткій бойовій дистанції відігратися за вчорашнє і пробитися в Топ-10?)… Проте перший сюрприз підстеріг якраз одного з лідерів угорського ралі – на СД12 зійшов ірландець Крейг Брін з Team MRF Tyres.

Відносно спокійне життя було лише в Андреаса Мікельсена та Грегуара Мюнстера, які без особливого поспіху довели справу до успіху – норвежець записав на свій рахунок першу в кар’єрі перемогу на етапі ERC, а 21-річний люксембуржець досяг найвищого успіху у своїй міжнародній кар’єрі (друге місце в абсолюті плюс вже друга поспіль перемога в ERC1 Junior). А ось майже всі інші екіпажі в Топ-10 протягом дня не раз встигли змінити свої позиції – у підсумку на третю сходинку подіуму проскочив іспанець Ефрен Льярена, який все ж зумів відбитися від атак Олівера Сольберга (вранці швед відставав від Ефрена на 23,7 секунди, на фініші їх розділили лише 4,5 секунди)… І вже на фінішній прямій особистого успіху досяг Йоанн Бонато – француз все ж спромігся в останній момент «зачепитися» за десяту позицію в абсолюті. Для Олексія Лукьянюка поїздка до Угорщини виявилася не надто «врожайною» і принесла йому лише 7 очок (5 за підсумками фінального дня й 2 за 14-ю позицію в абсолютному заліку ралі), але він досі залишається лідером чемпіонату Європи – зараз його відрив від Олівера Сольберга хоч і помітно скоротився, але все одно залишається суттєвим (рахунок 115: 89).

Rally Hungary (попередні результати)
1. Міккельсен/Флоене (N, Skoda Fabia Rally2 evo) 1:48.31,1
2. Мюнстер/Лука (LUX/B, Hyundai i20 R5) +1.32,2
3. Льярена/Фернандес (E, Citroen C3 R5) +2.00,3
4. Сольберг О./Джонстон (S/IRL, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.04,8
5. Майр-Мельнхоф/Вельзершаймб (A, Ford Fiesta Rally2) +2.08,2
6. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +2.31,4
7. Дівайн/Фултон (IRL, Hyundai i20 R5) +2.50,3
8. Грібель/Браун (D, Citroen C3 R5) +3.12,4
9. Кайс/Жакова (CZ, Ford Fiesta Rally2) +3.24,3
10. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 R5) +3.57,7
…14. Лукьянюк/Єремеєв (RUS, Citroen C3 R5) +3.57,7

Чемпіонат Європи (після чотирьох етапів)
1. Лукьянюк (RUS) – 115
2. Сольберг (S) – 89
3. Мюнстер (LUX) – 83
4. Льярена (E) – 50
5. Брін (IRL) – 47

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC (Bastien Roux, Grégory Lenormand)

08-11-2020 6882
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца