Rally Hungary, СД9: проблеми лідерів

Суботня програма угорською раунду ERC була досить напруженою – секція зі чотирьох спецділянок, два проїзди, 118,78 км бойової дистанції. Найчастіше подібний кілометраж можна зустріти переважно на раундах WRC, тому можна було навіть не сумніватися – сьогоднішній день Rally Hungary стане насправді серйозним випробуванням для більшості екіпажів… Однак перша суботня секція пройшла відносно спокійно – Олексій Лукьянюк швидко відіграв все втрачене на вчорашньому пролозі та ледь не вирвався на позицію лідера, але наштовхнувся на серйозний опір Андреаса Міккельсена. Як виявилося, річна перерва майже не позначилася на швидкості норвежця, який міцно вчепився в першу позицію і на фініші ранкової петлі відірвався від Лукьянюка на п’ять секунд. В цілому, такий варіант цілком влаштовував нинішнього лідера чемпіонату Європи, бо Олексій впевнено випереджав усіх своїх потенційних суперників у боротьбі за титул (ірландця Крейга Бріна, шведа Олівера Сольберга, люксембуржця Грегуара Мюнстера) і міг збільшити відрив у загальному заліку ERC. Подібний варіант міг підняти шанси Лукьянюка на другий титул чемпіона Європи приблизно до позначки 99%…

Проте в другій половині дня події на трасі раптово отримали новий, набагато більш екстремальний сценарій. І найпершим «під роздачу» несподівано потрапив Олексій Лукьянюк – перед СД6 екіпаж «поквапився» і прибув на контрольний пункт зі п’ятихвилинним випередженням графіка. Наслідки цієї помилки вийшли досить суворими – п’ять хвилин штрафу та стрімке падіння зі другого місця до середини третього десятка! Почалися неприємності й в Олівера Сольберга, для якого це був перший асфальтовий виступ за кермом Skoda Fabia Rally2 evo – юний швед стрімко зловив два проколи, вивалився з Топ-3 та ледве втримався в десятці кращих. Тепер в Олівера з’явився чималий головний біль – у молодіжному заліку ERC1 Junior він впав на четверте місце та повністю віддав ініціативу Грегуару Мюнстеру, своєму головному супернику в боротьбі за титул… «Велика трійка» в абсолюті тепер виглядає насправді цікаво – впевнено лідирує Андреас Міккельсен на Skoda, за ним тягнуться відразу два представники Hyundai, Крейг Брін і Грегуар Мюнстер. А завтра на всіх чекають ще майже 70 км спецділянок, які цілком в змозі до невпізнання «перетрусити» всю десятку лідерів абсолюту.

Становище після СД9 (Топ-10)
1. Міккельсен/Флоене (N, Skoda Fabia Rally2 evo) 1:07.55,9
2. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 R5) +23,6
3. Мюнстер/Лука (LUX/B, Hyundai i20 R5) +1.21,3
4. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +1.57,0
5. Льярена/Фернандес (E, Citroen C3 R5) +2.13,1
6. Грібель/Браун (D, Citroen C3 R5) +2.15,2
7. Майр-Мельнхоф/Вельзершаймб (A, Ford Fiesta Rally2) +2.15,9
8. Дівайн/Фултон (IRL, Hyundai i20 R5) +2.31,8
9. Сольберг О./Джонстон (S/IRL, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.36,8
10. Вагнер С./Вінтер (A, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.48,4
…18. Лукьянюк/Єремеєв (RUS, Citroen C3 R5) +5.28,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

07-11-2020 19355
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца