Rally Hungary, СД7: «лотерея» проколів

Перед денною секцією в суботу потрібно було тримати в пам’яті той факт, що на Rally Hungaru стартують не тільки 38 екіпажів в міжнародному заліку, але ще й додатково десь шість десятків учасників місцевого національного чемпіонату… Навіть якщо врахувати неминучі втрати протягом змагань, все одно мінімум сім-вісім десятків екіпажів з самого ранку встигнуть добряче «замордувати» місцеві, надто специфічні спецділянки – тобто винести на трасу максимум бруду та акуратно (якщо вийде) «розподілити» його по всій дистанції. Так що повторний заїзд на суботніх допах (два з них розташовані зовсім поруч зі словацьким кордоном) нікому легкого життя не обіцяв – всім екіпажам під час сервісу потрібно було добряче подумати над вибором гуми, а також впровадити чимало коригувань в свої стенограми, з урахуванням подальшого погіршення стану траси. І перший же денний доп влаштував «веселе» життя – за іронією долі, дісталося якраз господарям траси, віце-лідеру Ференцу Вінце, а також Норберту Херцігу, які раптом дружно зловили по проколу, через що втратили близько трьох хвилин.

На цій же нещасливій стартовій спецділянці секції дісталося і лідеру ралі – Лукьянюк пробив ліве заднє колесо, доїжджав на голому диску та втратив два десятки секунд. Правда, на тлі невдач Херціга та Вінце (колишній віце-лідер ралі незабаром зійшов через перегрів двигуна) втрати часу пітерця виявилися незначними – екіпаж Лукьянюка все одно зберіг за собою першу позицію, а до кінця дня довів свою перевагу майже до 45 секунд. Тим часом Лукаш Хабай остаточно завершив свою боротьбу в чемпіонаті Європи – пошкодження підвіски і відмова гідропідсилювача керма вивели поляка з гри… Таким чином, зараз доля вищого титулу залежить від того, як виступить в Угорщині Кріс Інгрем – на даний момент він міцно вчепився в друге місце, яке за будь-яких обставин забезпечить йому тріумф за підсумками сезону. Зараз завдання у британця трохи простіше, ніж на початку змагань – йому необхідно на Rally Hungary набрати мінімум 21 очко, щоб гарантувати собі титул. Перші шість очок в Угорщині Інгрем вже здобув, тепер йому вистачить фінішувати не нижче третього місця…

Становище після СД7
1. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) 1:06.39,4
2. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5 evo) +44,4
3. Туран/Багамері (H, Skoda Fabia R5) +1.05,6
4. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5 evo) +1.12,4
5. Дівайн/Хой (IRL, Hyundai i20 R5) +3.39,5
6. Веленцей/Жірош (H, Citroen C3 R5) +4.24,6
7. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +4.25,6
8. Немет/Сабо (H, Skoda Fabia R5) +4.32,6
9. Клаус/Чаньї (H, Ford Fiesta R5) +5.00,7
10. Ловас/Курті (H, Skoda Fabia R5) +5.03,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Gregory Lenormand (DPPI), ewrc-results.com

09-11-2019 1389
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца