Rally Hungary, СД4: без права на помилку

З кожною спецділянкою виникає все більше сумнівів в тому, що угорський раунд ERC можна називати дійсно асфальтовим ралі… Величезна кількість землі, викинутої на трасу в місцях зрізок, й недавні дощі перетворили спецділянки в якусь пекельну асфальтово-грязьову суміш, на якій часом майже неможливо утримати машину. В цьому багато хто з учасників встигли переконатися ще в п’ятницю вранці під час кваліфікації, особливо Лукаш Хабай, який взагалі вилетів по прямій повз поворот. І кожен наступний екіпаж всю цю грязьову масу все більше і більше «розмазує» по всій дистанції змагання, перетворюючи всі допи на якусь подобу слизького катка, на якому всім треба якось «крутитися» на асфальтових шинах. Тож не дивно, що на нинішньому Rally Hungary стартове місце стало відігравати вирішальну роль – чим раніше стартує екіпаж, тим менше бруду йому доведеться «місити». І це тільки початок – адже вдень всіх чекає повторне приймання «грязьових ванн»…

Майже відразу з’ясувалося, що Лукаш Хабай безнадійно програє битву за чемпіонський титул – поляк вже після сьогоднішньої ранкової секції відстав на дві хвилини і з деякими труднощами пробився в Топ-10. Зате один з господарів траси все ж зважився вступити у відкритий бій з фаворитами – екіпаж Ференца Вінце (лідер чемпіонату Угорщини) виграв перший суботній доп і очолив гонку. Правда, Вінце недовго радів цьому успіху – якраз в цей момент Олексій Лукьянюк «ввімкнув форсаж» і почав буквально трощити всіх суперників на цій шаленій грязьовій «ковзанці». У підсумку, Лукас за підсумками ранкової секції вийшов на позицію лідера і на два десятки секунд випередив угорця… Найбільш напружена ситуація поки склалася в районі третього місця – британець Кріс Інгрем хоч і тримається на віртуальному подіумі, але його відставання склало сорок секунд. А на п’яти наступає Філіп Мареш, «злий геній» Інгрема – адже в серпні чех на самому фініші Barum Czech Rally Zlín переграв британця й став чемпіоном ERC1 Junior. Зараз же цілком може скластися така ситуація, що саме чех може «перебігти дорогу» британцеві й завадить йому стати чемпіоном Європи в абсолютному заліку!

Становище після СД4
1. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) 33.35,0
2. Вінце/Бацігаль (H/SK, Skoda Fabia R5) +20,7
3. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5 evo) +41,5
4. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5 evo) +42,7
5. Дівайн/Хой (IRL, Hyundai i20 R5) +57,7
6. Туран/Багамері (H, Skoda Fabia R5) +58,6
7. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +1.03,9
8. Хадік/Деак (H, Ford Fiesta R5 Mk2) +1.10,2
9. Хабай/Димурскі (PL, Skoda Fabia R5) +2.04,2
10. Бутор/Тагаі (H, Skoda Fabia R5) +2.14,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Thomas Fenetre (DPPI), Josef Petrů

09-11-2019 1331
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца