Rally Hungary, СД11: «полювання» триває

Фінального дня угорського раунду ERC всі чекали з чималими побоюваннями – адже в суботу учасники вже встигли належним чином оцінити «колорит» місцевих трас, які швидко перетворилися в слизький «бутерброд» з асфальту, гравію та бруду… У неділю ж синоптики обіцяли такий неприємний «десерт», як ймовірність досить сильних дощів під час змагань – нескладно уявити, на що тоді перетвориться цей новий «фірмовий» угорський асфальт! Крім того, організатори сьогодні запропонували дуже непростий маршрут – сім допів та 101,98 км, але при цьому більш ніж половина дистанції припадали на два проїзди найдовшої спецділянки Rally Hungary, 27,48-кілометрового Telkibánya – Újhuta (два заїзди на ній дають разом 54,96 км). Більш того, цей СД виявився одним з найдовших в нинішньому чемпіонаті Європи – в цьому сезоні більшим кілометражем можуть похвалитися лише дві спецділянки, гравійні Ramirent на Rally Liepāja (28,36 км) та Olecko на Rajd Polski (28,62 км).

І відразу ж з’ясувалося, що недільна секція стала справжнім кошмаром для багатьох учасників – принаймні, перший її проїзд майже миттєво «викосив» два десятки екіпажів на всіх рівнях. І це не рахуючи тих, хто нахапав поточних неприємностей на кшталт проколів, штрафів, некритичних поломок… Першою помітною жертвою став чех Філіп Мареш, який на першому ж ранковому допі зійшов через відмову гідропідсилювача керма. А найдовший СД різко ускладнив життя Крісу Інгрему – британець змушений був міняти пробите колесо, втратив понад дві хвилин! Треба визнати, Інгрема можна назвати щасливчиком – навіть після такої неприємності він програв лише одну позицію і досі тримається в трійці лідерів. Але зараз він дійсно балансує на самому краєчку провалля – якщо в нинішній ситуації він відкотиться ще й на четверте місце, то цілком може зазнати поразки в усьому чемпіонаті… Тим більше, що пітерський екіпаж Олексія Лукьянюка та Олексія Арнаутова продовжує активно атакувати й має очевидний намір за будь-яких обставин набрати всі 39 очок!

Становище після СД11
1. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) 1:43.07,0
2. Туран/Багамері (H, Skoda Fabia R5) +2.01,0
3. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5 evo) +2.53,1
4. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +4.31,1
5. Дівайн/Хой (IRL, Hyundai i20 R5) +4.36,8
6. Веленцей/Жірош (H, Citroen C3 R5) +5.51,6
7. Фон Турн/Еттель (D/A, Skoda Fabia R5 evo) +7.09,3
8. Джонстон/Кіхьюрені (USA, Citroen C3 R5) +8.40,1
9. Нобре/Моралеш (BR, Skoda Fabia R5) +11.57,8
10. Кайс/Жакова (CZ, Ford Fiesta R2T19) +12.19,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Josef Petrů, Gregory Lenormand (DPPI)

10-11-2019 2693
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца