Rally Hungary, пролог: перший орієнтир

Відсутність шейкдауну та кваліфікації в програмі угорського етапу ERC додало чимало порцію невизначеності у ралі – раніше учасники та вболівальники отримували хоча б якесь приблизне уявлення про співвідношення сил перед стартом основного змагання. Зараз же першим орієнтиром для всіх повинен був стати пролог у п’ятницю ввечері (о 19 годині за місцевим часом), який відбувався на невеликому автодромі RabócsiRing – два кола зі зміною доріжок, дистанція становила 2,4 км. На той момент перелік учасників ще трохи скоротився – за бортом угорського ралі несподівано опинився Сімоне Темпестіні, який в останній момент перед стартом отримав позитивний результат тесту на коронавірус… Потім була помилка організаторів Rally Hungary, коли зі стартового протоколу на пролозі раптом зникло ім’я Олексія Лукьянюка, що відразу змусило запідозрити – невже і лідера ERC-2020 також «зловив» коронавірус? Але вже через кілька хвилин помилка була виправлена – екіпаж Лукьянюка знову з’явився у стартовому переліку, на чолі досить великої компанії зі 51 учасника.

Організатори відправили на трасу всі екіпажі у зворотному порядку – від стартового номера 56 (угорець Ласло Фекете на Ford Fiesta Rally4) до Олексія Лукьянюка з «одиницею» (Citroen C3 R5). Нічні заїзди вийшли трохи хаотичними – тим більше траса вийшла досить швидкою для прологу, попри факт заїздів у темряві (середня швидкість перевищила 80 км/год). За підсумками стартового допу у двох дивізіонах на перші місця вийшли господарі траси, Тібор Ерді (в ERC2 він випередив найближчого суперника більш ніж на сім секунд) і Ласло Мартін (у моноприводі ERC3 поділив перше місце з румунським юніором Норбертом Майором). Але все ж увага була зосереджена на екіпажах «вищої ліги» – хто з них стане найкращим у нічних заїздах на RabócsiRin? Тут угорці теж якийсь час зуміли протриматися на перших позиціях (Андраш Хадік, Ференц Вінце), але трохи пізніше гості поступово «виштовхали» господарів зі Топ-3… Кращий час належав поляку Міколаю Марчику, до трійки лідерів пробилися також два скандинави – норвежець Андреас Міккельсен і швед Олівер Сольберг. Лідер чемпіонату Лукьянюк обмежився 21-м часом – його відставання від лідера зараз становить 5,5 секунд.

Становище після СД1 (Топ-10)
1. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) 1.38,5
2. Мыккельсен/Флоене (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +0,7
3. Сольберг О./Джонстон (S/IRL, Skoda Fabia Rally2 evo) +1,7
4. Кайс/Жакова (CZ, Ford Fiesta Rally2) +2,0
5. Вінце/Бацігал (H/SK, Skoda Fabia Rally2 evo) +2,4
6. Хадік/Кертес (H, Ford Fiesta Rally2) +2,6
7-8. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 R5) +2,7
7-8. Чомош/Надь (H, Skoda Fabia R5) +2,7
9. Вагнер С./Вінтер (A, Skoda Fabia Rally2 evo) +3,2
10. Ліндхольм/Корхонен (FIN, Skoda Fabia Rally2 evo) +3,3
…21. Лукьянюк/Єремеєв (RUS, Citroen C3 R5) +5,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC, Miko Marczyk Motorsport

06-11-2020 5108
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца