Rally Hungary: перед фінальною битвою

Ще минулої осені, коли був опублікований календар ERC 2019 року, багатьох вболівальників здивувала поява етапу в Угорщині – причому в ролі фінального раунду! Таке враження, що в Eurosport Events Ltd. вирішили піти тим же шляхом, що у 2011-2012 роках при складанні календаря IRC – тобто почали підключати якомога більше нових асфальтових ралі в Східній Європі (українське Yalta Rally, угорське Mecsek Rallye, болгарське Rally Sliven), а також додали до цього переліку гравійне Sibiului Rally в Румунії… Ось тільки цей марш-кидок на південний схід особливого ефекту чомусь не приніс – якщо у 2011 році ряд провідних екіпажів проявили хоч якийсь інтерес до етапів в Східній Європі, то у 2012 році багато хто проігнорував ці змагання. І ось зараз була зроблена схожа спроба – протягом двох сезонів (у 2019-2020 роках) ERC фінішує в Угорщині на Rally Hungary (в минулому Nyíregyháza Rally). Вже немає сумнівів, що інтерес до угорського ралі викликаний його статусом фінального раунду та інтригою в боротьбі за титул – все ж тут зустрінуться всі три претенденти!

Більшість володарів вищих титулів вже встигли визначитися на двох попередніх раундах, в Чехії та на Кіпрі – питання закриті в заліках ERC2 (техніка R-GT і «серійні» автомобілі N4), ERC3 (монопривід класів R2 і R3), ERC1 Junior (техніка R5) та ERC3 Junior (техніка R2)… Зате в абсолюті битва буде тривати до самого фінішу сезону – на чемпіонську корону в даний момент претендують Кріс Інгрем, Лукаш Хабай та Олексій Лукьянюк. Треба постійно тримати в пам’яті правило «Шість найкращих етапів з восьми» та постійно вести підрахунок, хто й скільки очок втрачає в Угорщині як гірший результат – в Інгрема «підвішені» 12 очок, а у Хабая та Лукьянюка під загрозою перебувають 4 і 3 бали відповідно. Можна довго і наполегливо підраховувати різні варіанти фінішу угорського ралі, але в підсумку все одно приходиш до простого висновку – Лукашу Хабаю і Олексію Лукьянюку потрібна тільки перемога, а Крісу Інгрему необхідно набрати мінімум 29 очок, щоб в будь-якому випадку стати чемпіоном Європи. Отже, всім трьом необхідно весь час атакувати один одного…

І поки що не варто скидати з рахунків деякі місцеві екіпажі – наприклад, Норберта Херціга, Тібора Ерді або Фрідьєша Турана… Може бути, вони не надто сильні за межами Угорщини, але на домашніх трасах цілком в стані добяче попсувати нерви всім переліченим фаворитам. Є ще і непередбачуваний чех Філіп Мареш – адже він вже чемпіон ERC1 Junior, тому практично не обтяжений серйозними турнірними завданнями… До речі, є ще неабияка інтрига в командному заліку, де теж бачимо трьох претендентів на титул – французьку Saintéloc Junior Team (лідер Олексій Лукьянюк), турецьку Toksport WRT (в основному складі перебувають Кріс Інгрем та Орхан Авджіоглу, плюс турки «підписали» на Угорщину також німця Маріяна Грібеля на Peugeot 208 R2), чеська ACCR Czech Rally Team I (є два швидких екіпажі, Філіпа Мареша та Еріка Кайса). Можна згадати ще про два заліки, де також залишаються відкритими питання володарів вищих титулів – в ERC Ladies (битва між британкою Набілою Тейпар та болгаркою Катериною Стратієвою) і в монокубку Abarth Rally Cup (там будуть розбиратися між собою італієць Андреа Нучіта та поляк Даріуш Полоньскі на Abarth 124 Rally RGT).

Чемпіонат Європи (після семи етапів)
1. Інгрем (GB) – 135
2. Хабай (PL) – 116
3. Лукьянюк (RUS) – 107
4. Мареш (CZ) – 75
5-7. Сольберг О. (N) – 39
5-7. Копецкі (CZ) – 39
5-7. Аль-Аттія (Q) – 39
8. Грібель (D) – 38
9-10. Лопес (E) – 35
9-10. Бассо (I) – 35

Залік ERC Team (після семи етапів)
1. Saintéloc Junior Team – 147 (155)
2. Toksport WRT – 145
3. ACCR Czech Rally Team I – 134 (142)

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

07-11-2019 1524
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца