Rally Hungary, кваліфікація: два з трьох

Фінальний раунд чемпіонату Європи 2019 року нарешті стартував – сьогодні вранці в Напкорі (передмісті Ньїредьгази) на спецділянці довжиною 3,9 км відбулися вільні тренування й кваліфікація. А ввечері майже всі учасники вирушать до невеличкого міста Маріапоч, де на гоночному треку RabócsiRing відбудеться пролог у вигляді паралельних заїздів на дистанції 2,4 км. Отже, вболівальники вже отримали першу можливість якось оцінити співвідношення сил в тріо претендентів на титул чемпіона Європи – Кріса Інгрема, Лукаша Хабая та Олексія Лукьянюка… Та й інші учасники теж в будь-який момент могли миттєво опинитися в центрі уваги – якщо зможуть втрутитися в битву фаворитів ‘ стати додатковим «каменем спотикання» (наприклад, чех Філіп Мареш або угорці Норберт Херціг, Фрідьєш Туран, Тібор Ерді). Є також ще пара досить цікавих учасників – наприклад, американець Шон Джонстон, дебютант за кермом R5 (точніше, Citroen C3 R5 від Saintéloc Junior Team) або ірландець Каллум Дівайн, який отримав шанс спробувати сили в складі Hyundai Motorsport N…

Обидва заїзди в вільних тренуваннях пройшли повністю під високо піднятим угорським прапором – господарі траси двічі показали найкращий час (спочатку Андраш Хадік на Ford Fiesta R5 Mk2, потім Норберт Херціг на VW Polo GTI R5) і тим самим продемонстрували свою готовність як слід повоювати з гостями за місця на подіумі. Але все одно велика частина уваги була зосереджена на трійці лідерів ERC – особливо після того, як Лукаш Хабай з першої ж спроби вилетів з траси та серйозно пошкодив свою Skoda Fabia R5 (поляк поки ще не впевнений, що буде в стані виступити на Rally Hungary). Зате інтригує протистояння Олексія Лукьянюка та Кріса Інгрема – якщо Лукас у всіх заїздах був в Топ-3, то британець, який вперше стартував на новій Skoda Fabia R5 evo, поступово набирав темп… Якщо в першому вільному заїзді він спромігся показати тільки 12-й результат, то в другому злетів на третю позицію. Але максимального успіху Інгрем домігся в кваліфікації – найкращий час і майже секунда відриву від Лукьянюка! Цікаво, чи зможе британець два дні тримати такий темп?

Rally Hungary, кваліфікація (Топ-10)
1. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5 evo) 2.13,048
2. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) +0,919
3. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5 evo) +1,074
4. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +1,127
5. Вінце/Бацігаль (H/SK, Skoda Fabia R5) +2,142
6. Джонстон/Кіхьюрені (USA, Citroen C3 R5) +2,697
7. Дівайн/Хой (IRL, Hyundai i20 R5) +3,567
8. Хадік/Деак (H, Ford Fiesta R5 Mk2) +4,186
9. Ерді/Ковач (H, Skoda Fabia R5) +4,554
10. Туран/Багамері (H, Skoda Fabia R5) +4,678

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC, István Peremicki (www.pirirc.hu)

08-11-2019 16026
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца