Rally Hungary: Фортуна-«кілер»!

Фінальна секція угорського етапу ERC стартувала досить несподівано – організатори змушені були скасувати останній доп, Disznókő – Mád довжиною 10,02 км (за планом, протягом двох днів його повинні були проїхати чотири рази, по два заїзди в обох напрямках). Але вранці після дощу траса (яка і так становила собою просто фантастичну суміш асфальту з брудом) перетворилася на щось дійсно жахливе – після ранкового заїзду багато хто з учасників виступили з жорсткою заявою, що не можна виступати в таких екстремальних та небезпечних умовах… У підсумку, чемпіон Європи повинен був визначитися вже на найдовшій спецділянці ралі – тобто на Telkibánya – Újhuta довжиною 27,48 км. Треба визнати, теж не найлегше і не найприємніше випробування для обох претендентів на чемпіонську корону – Олексія Лукьянюка і Кріса Інгрема, який саме на цьому СД вранці пробив колесо і втратив понад дві хвилини… Чим же завершиться їх друга зустріч з цим допом-велетнем? Та й всім іншим учасникам угорського ралі теж варто бути напоготові – сюрпризи зазвичай приходять раптово…

Підсумкова передостання спецділянка додала ще трохи інтриги – угорець Норберт Херціг виграв її, завдяки чому став лідером за підсумками окремого дня, тобто тим самим відбирає один пункт в Олексія Лукьянюка (будь-який подібний успіх господарів траси лише на користь Крісу Інгрему). Але головні події були попереду, саме на «новій» фінальній спецділянці довжиною 27,48 км – хто доб’ється головного успіху сезону, Лук’янюк чи Інгрем? Ось тут розпочався трилер… Спочатку Норберт Херціг втратив дві хвилини через прокол й миттєво скотився з четвертого місця на п’яте. Новою кульмінацією стала драма Кріса Інгрема, який знову пробив шину на цій нещасливій спецділянці й миттєво опинився за межами Топ-3. Британець програв битву за титул? Але в цей момент розпочалася найграндіозніша драма угорського ралі та всього чемпіонату Європи – Лук’янюк теж спіймав прокол, міняв колесо на спецділянці й програв понад три з половиною хвилини! І перемогу на Rally Hungary несподівано здобув угорський ветеран Фрідьєш Туран на Skoda Fabia R5 з шинами Hankook!

Коли нарешті вдалося прийти до тями після такого неймовірного та всеосяжного трилера, залишалося уважно придивитися до підсумкових результатів угорського раунду ERC – наприклад, новим сюрпризом став вихід на третю сходинку подіуму молодого ірландця Каллума Дівайна, який більш ніж вдало завершив свій дебютний виступ в складі Hyundai Motorsport N! Але це все було лише цікавою і несподіваною «приправою» до головної події сезону – новим чемпіоном Європи став 25-річний британець Кріс Інгрем, якому вдалося взяти реванш за таку ж феєричну серпневу поразку в Чехії в молодіжному заліку ERC1 Junior, коли для завоювання титулу йому не вистачило всього лише 0,3 секунди! Крім того, Інгрем став лише другим в історії міжнародного ралі представником Великобританії, якому вдалося завоювати титул чемпіона Європи. Першим ж був легенда британського автоспорту, знаменитий Вік Елфорд, який досяг подібного успіху в неймовірно далекому 1967 році за кермом Porsche 911 S. Тобто гордій ралійній Британії довелося чекати цього тріумфу цілих 52 роки!

Rally Hungary (попередні результати)
1. Туран/Багамері (H, Skoda Fabia R5) 2:11.28,0
2. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) +33,7
3. Дівайн/Хой (IRL, Hyundai i20 R5) +1.25,9
4. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5 evo) +1.48,5
5. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +3.12,3
6. Веленцей/Жірош (H, Citroen C3 R5) +4.28,4
7. Фон Турн/Еттель (D/A, Skoda Fabia R5 evo) +6.04,3
8. Джонстон/Кіхьюрені (USA, Citroen C3 R5) +6.05,0
9. Кайс/Жакова (CZ, Ford Fiesta R2T19) +13.22,5
10. Ловас/Курті (H, Skoda Fabia R5) +13.38,0

Чемпіонат Європи
1. Інгрем (GB) – 141 (153)
2. Лукьянюк (RUS) – 130 (133)
3. Хабай (PL) – 116
4. Мареш (CZ) – 79
5. Херціг (H) – 51

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Ліна Арнаутова, Gregory Lenormand (DPPI), Thomas Fenetre (DPPI)

10-11-2019 3249
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца