Rally Finland, СУ20: час заспокоїтись

Після приголомшливої напруги першої частини гонки, в недільний ранок настало затишшя, адже до фінішу залишилося зовсім небагато, а відставані між екіпажами роблять зміни позицій вельми малоймовірними. Залишилося лише тримати ситуацію під контролем і намагатися зберегти покришки на Power Stage. Спостерігати за цим протягом трьох допів – заняття не особливо захоплююче. На щастя, є пара екіпажів, що ведуть запеклу боротьбу – і це екіпажі Ож’є та Міккельсен. За підсумками вчорашньої частини гонки француз відставав від норвежця на 2,6 секунди, але на першому допі неділі Ож’є відіграв у суперника 1,6 секунди, скоротивши відставання більш, ніж у два рази. При цьому Себ все ж таки не зміг стати найкращим на спецділянці, поступившись, в свою чергу, 1,1 секунди Отту Тянаку. Естонець, вигравши доп, відразу на 3,6 секунди збільшив свою перевагу над Лаппі, який, схоже, вирішив їхати на друге місце: їзда на межі в боротьбі з Тянаком цілком може завершитися аварією, яку в команді вже точно не пробачать, як і втрачене друге місце.

Тьєррі Ньовілль фінішував лише сьомим, не приховуючи, що береже шини. А ось Брін, хоча і був шостим, ще трохи відставши від Ож’е, не залишає надії поліпшити свою позицію і планує атакувати.

Турнірне становище після СД20
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2: 14.19,1
2. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +20,0
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +30,9
4. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +53,2
5. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +54,2
6. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.04,7
7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.27,0
8. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.15,7
9. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +4.24,5
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +6.53,0

04-08-2019 1374
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца