Rally Finland, шейкдаун: «карусель»

Майже півтора місяці літніх канікул фінішували – сьогодні вранці шейкдауном стартував черговий, дев’ятий етап чемпіонату світу, Neste Oil Rally Finland. Незважаючи на те, що заводських екіпажів з вищої ліги був майже мінімум (всього лише десять), фінський раунд обіцяє максимум жорсткої боротьби – все ж зараз друга половина сезону вже набирає хід, тому всі без винятку претенденти на найвищі титули в особистому та командному заліках битимуться за кожен заліковий бал. Особливо з урахуванням того, що тріо лідерів Тянак-Ожьє-Нёвілль йдуть в інтервалі 7 очок! І вже на шейкдауні можна отримати якесь попереднє уявлення про те, в якому стані всі команди повернулися з недавніх канікул – тим більше, коли M-Sport Ford WRT фактично втратив двох насправді сильних пілотів (травма у Елфіна Еванса плюс знищена на тестах машина Хейдена Паддона), а в Hyundai Motorsport задіяли чергового «джокера», Крейга Бріна. Та й решта команд аж ніяк не скаржаться на брак уваги – особливо Toyota Gazoo Racing, яка знову з’явилася на «домашніх» трасах…

Для шейкдауна використали доп Vesala довжиною 4,26 км, який ще в минулому році прийшов на зміну 4,62-кілометровій спецділянці Ruuhimäki. Результати перших заїздів виглядали досить передбачуваними – вперед майже відразу вийшли екіпажі Toyota, на чолі з Оттом Тянаком. До них якось намагався примкнути Есапекка Лаппі на Citroen C3 WRC – фіну треба якомога скоріше реабілітувати себе за серйозний провал навесні і на початку літа. Потім нагадав про себе також чинний чемпіон Себастьян Ож’є, який прорвався було до Топ-3. Але під саму завісу шейкдауну чудово «відстрілялися» всі три екіпажі Hyundai Motorsport, які миттєво взяли місця з другого по четверте – особливо порадувала відмінна швидкість Крейга Бріна, який вперше їхав на Hyundai i20 Coupe WRC в умовах, близьких до бойових. Щільність результатів теж вразила – дев’ять екіпажів вклалися рівно в півтори секунди! Тільки Гас Грінсміт на Ford Fiesta WRC помітно відстав… Вразила також середня швидкість на Vesala – адже всі без винятку 10 заводських екіпажів пробили бар’єр в 130 км/год!

Neste Oil Rally Finland, шейкдаун (Топ-15)
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1.53,8
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,3
3. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,8
4. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,9
5. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1,0
6-8. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +1,2
6-8. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +1,2
6-8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1,2
9. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1,5
10. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +3,5
11. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +7,3
12. Пієтарінен/Райтанен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +7,9
13. Лубе/Ланде (F, Skoda Fabia R5) +9,1
14-15. Ліндхольм/Корхонен (FIN, VW Polo GTI R5 R5) +9,7
14-15. Грязін/Федоров (RUS, Skoda Fabia R5 Evo) +9,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

01-08-2019 7032
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца