Rally Finland, СД9: фінський наступ

Важко уявити, що така захмарна щільність результатів (коли чотири лідери гонки розташувалися в інтервалі 0,6 секунди, а три з них за сумою восьми спецділянок показали однаковий час) зможе протриматися насправді довго – рано чи пізно все одно почнуть накопичуватися відриви і відставання… Якісь невеличкі непомітні похибки в пілотуванні, різний стан шин і техніки, ті ж стартові позиції – все це неодмінно зіграє свою роль. І тоді така надщільна група лідерів все одно почне «розповзатися». Питання в іншому – кому вдасться до кінця цього насправді божевільного дня зберегти максимальний темп і закріпитися на позиції лідера? Тим більше, що з квартету лідерів гонки тільки Отт Тянак може похвалитися певною стабільністю – на відміну від його опонентів Ярі-Матті Латвали, Кріса Міка та Есапекки Лаппі… Таким чином, інтрига поки ще зберігається.

І на спецділянці Ässämäki (12,33 км) цей процес «розтягування» швидко почав діяти – не дуже сильно, але всі чотири шальки терезів почали все помітніше розгойдуватися… По-перше, Отт Тянак все ж продовжує потрохи програвати своїм суперникам – естонець віддав ще одну десяту частку секунди своєму одноклубнику Крісу Міку і пропустив ольстерця вперед. По-друге, продовжує набирати темп Есапекка Лаппі – пілот Citroen Racing спромігся випередити відразу двох тойотовців (Міка з Тянаком) і проскочив на другу позицію, тобто «таран-моноліт» Toyota Gazoo Racing вже поступово розколюється на окремі частини. А найкращий час на допі показав Ярі-Матті Латвала, який досі продовжує лідирувати і навіть довів свій відрив до цілої секунди! Таким чином, зараз формується вже інший «таран», який можна назвати національним – дві перші позиції належать фінським екіпажам. Лишилася невеличка справа – зберегти такий стан справ хоча б як мінімум до фінішу дня. В середині Топ-10 теж своя битва – Крейг Брін, Андреас Міккельсен і Себастьян Ож’є вклалися в 2,2 с…

Становище після СД9
1. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) 58.38,4
2. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1,1
3. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +2,0
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +2,1
5. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +13,4
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +14,4
7. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +15,6
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +31,3
9. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +48,0
10. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +1.31,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Citroen

02-08-2019 9333
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца