Rally Finland, СД7: битва в Toyota

У сьогоднішньому маршруті Neste Oil Rally Finland були використані ті ж самі спецділянки, що і рік тому в п’ятничній програмі – навіть бойова дистанція практично не змінилася (126,55 км проти минулорічних 126,37 км, тобто відхилення становило лише 0,14%). Але одна зміну організатори все ж здійснили – якщо в 2018 році ранкова п’ятнична секція налічувала чотири допи, а денна аж шість, то зараз обидві секції містять по п’ять спецділянок. При цьому в другій половині дня зник «одноразовий» СД Oittila (19,34 км, який використали вранці), а п’ятничну програму закривала міська міні-спецділянка Harju в Йювяскюля. Ось і склався своєрідний дисбаланс по дистанції змагання – якщо вранці учасникам потрібно було подолати 71,79 км бойової дистанції, то в другій половині дня на них чекали 54,76 км допів. Цікаво було дізнатися, як таке скорочення дистанції вплине на хід боротьби сьогодні та на мотивацію екіпажів – форсують темп чи згадають про обережність?

Перший же денний доп, Moksi (20,04 км) стрімко продемонстрував, що начебто звична картина в ралі почала суттєво змінюватися… Все почалося з того, що лідер Отт Тянак хоч і покращив майже на п’ять секунд свій ранковий результат на цьому СД (при цьому естонець відзначив, що на трасі вже з’явилися досить глибокі колії, які не завжди дозволяють пілотові тримати оптимальну траєкторію), але його переслідувачі опинилися ще швидшими. У підсумку, на першу позицію прорвався Ярі-Матті Латвала, але його перевага була мізерною – адже його одноклубники Отт Тянак і Кріс Мік відстають всього лише на 0,4 і 0,5 секунди відповідно! Дивує стабільний і впевнений виступ Есапеккі Лаппі – фін на Citroen C3 WRC досі не просто тримається в гонці четвертим, але вже й скоротив своє відставання від лідера до лише 1,6 секунди! В середині Топ-10 теж досить спекотно – Крейг Брін все одно залишається кращим у складі Hyundai Motorsport і утримує за собою п’яте місце. А ось Тьєррі Ньовілль аж ніяк не радує – тільки восьма позиція і майже півхвилини відставання…

Становище після СД7
1. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) 46.50,5
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +0,4
3. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +0,5
4. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1,6
5. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +10,0
6. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +12,6
7. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +13,4
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +26,8
9. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +34,7
10. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +1.11,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota

02-08-2019 9002
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца