Rally Finland, СД6: Латвала дотискує Міка, Брін наздоганяє Лаппі

На щастя, завершальний, найкоротший доп кола, не став нудним. Ярі-Матті Латвала, вигравши спецділянку, зміг вийти на другу позицію, випередивши Кріса Міка, який цього разу був лише шостим, поступившись фіну трохи більше, ніж двома секунд. Тянак при цьому став третім, показавши абсолютно однаковий час з Тьєррі Ньовіллем і продовжуючи зберігати лідерство в гонці. На другому колі справи у естонця мають піти ще краще, адже траса вже почищена під час першого проїзду. Інтрига від цього, звичайно, може істотно ослабнути, адже якщо Отт є найшвидшим навіть в ролі розчищаючого трасу, то що буде, коли він опиниться в рівних з іншими умовах?

Будемо сподіватися, що інтриги додасть Крейг Брін, який знову, втретє поспіль, показав другий результат на допі і наблизився до Лаппі на відстань у 2,2 секунди! На фініші спецділянки ірландець зізнався, що i20 WRC – кращий автомобіль, на якому йому доводилося їздити. Протягом першого кола Брін стабільно був швидшим за Ньовілля і Міккельсена, що вже само по собі є прекрасною «рекомендацією» щодо можливого майбутнього в команді. Тепер важливо продемонструвати другу, не менш важливу складову – стабільність. Не будемо забувати, що в Фінляндії навіть невелика помилка може призвести не тільки до сходу, а й до списання автомобіля.

Становище після СД6
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 36.59,4
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +5,4
3. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +5,8
4. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +6,9
5. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +9,1
6. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +12,6
7. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +13,9
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +23,9
9. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +30,9
10. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +1: 02,8

02-08-2019 952
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца