Rally Finland, СД19: ще один крок Тянака

Фінальний спецділянка суботи нових сюрпризів не принесла – Отт Тянак спокійно «дограв» сьогоднішню партію, ще трохи відірвався від Есапекки Лаппі і довів свою перевагу до 16,4 с. Та й одноклубник естонця, Ярі-Матті Латвала, вже не становить особливої небезпеки для свого прем’єр-пілота – між ними вже майже півхвилини розриву. Тепер, перед недільним фіналом (чотири спецділянки та чотири з половиною десятки кілометрів бойової дистанції), можна згадати про одну насправді цікаву деталь – від того моменту, коли в 2017 році марка Toyota повернулася до вищої ліги світового ралі, команда Томмі Мякінена поки не програвала на фінському етапі WRC (перемоги святкували Есапекка Лаппі і Отт Тянак). І ось тепер у тойотовців є чудовий шанс здобути третю поспіль перемогу на Neste Oil Rally Finland. І поки що єдиним, хто в стані перешкодити Toyota Gazoo Racing, залишається її колишній пілот, Есапекка Лаппі, який захищає кольори Citroen Racing.

Як завжди, ввечері трохи пожвавився Тьєррі Ньовілль – в четвер і п’ятницю бельгієць вигравав міський міні-доп Harju, а зараз відзначився третім часом на фінальній суботній спецділянці. Найбільш «гарячою точкою» досі залишається район четвертого місця – Андреас Міккельсен саме зараз набрав відмінний темп, показав найкращий час на СД Leustu і ще на пару секунд відірвався від Себастьяна Ож’є. Тепер їм доведеться завтра ретельно з’ясовувати, хто ж зможе пробитися на четверту позицію – адже за певних обставин вона цілком може перетворитися і в місце на подіумі… Крейг Брін сьогодні не завжди витримував той ритм, які задали Ож’є з Міккельсеном, але все одно було помітно – ірландець навіть дуже непогано почуває себе за кермом Hyundai i20 Coupe WRC, тому його шанси ще на два старти в складі команди з Альценау здаються все більш реальними. Тепер починається очікування неділі – майже всі відповіді на питання будуть отримані завтра…

Становище після СД19
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:08.49,4
2. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +16,4
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +28,8
4. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +50,5
5. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +53,1
6. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +59,1
7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.19,3
8. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.05,3
9. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +4.09,7
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +6.33,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota

03-08-2019 1940
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца