Rally Finland, СД17: полювання на рекорд

Спецділянка Päijälä (22,87 км) не тільки є найдовшим на нинішньому Neste Oil Rally Fuinland, але також ще й претендує на лаври найбільш швидкісного допа – вранці, під час першого заїзду, Кріс Мік «пролетів» його за 10.37,4, або зі середньою швидкістю 129,17 км/год. Поки що титул найшвидшої спецділянки цього уїк-енду належить п’ятничному СД Äänekoski довжиною 7,80 км – Кріс Мік разом з Ярі-Матті Латвалою вчора ввечері показали на ньому час 3.33,1 і разом пробили 130-кілометровий бар’єр (середня скорость131,77 км/год). Так що зараз багато хто з цікавістю спостерігав, як будуть розвиватися події під час повторного проїзду на Päijälä – чи спроможеться хтось з екіпажів ще ближче підібратися до позначки в 132 км/год? Швидкий підрахунок дав наступні цифри – щоб забезпечити середню швидкість не менше 131,78 км/год, екіпажу необхідно якось проїхати цю спецділянку за 10.24,7 – майже на тринадцять секунд швидше, ніж під час ранкового заїзду.

На представників M-Sport Ford WRT розраховувати не доводилося – на жаль, але на фінських трасах ні Теему Сунінен, ні «резервіст» Гас Грінсміт своєю швидкістю не тішать. Сьогодні вони потрапляють до центру уваги зазвичай тільки тому, що стартують найпершими і відкривають трасу… А ось що зможуть продемонструвати інші команди в гонитві за рекордом? Однак подібного «стрибка» швидкості все ж не сталося, хоча відразу шість екіпажів поліпшили ранковий переможний результат Міка – у підсумку, найкращий час належав Отту Тянаку, який промчав по трасі за 10.28,9 (середня швидкість 130,91 км/год, тобто до заповітного бар’єру все ж не вистачило більше чотирьох секунд, а вчорашній доп Äänekoski досі залишається найшвидшим в нинішніх перегонах. Зате естонець досяг набагато важливішого успіху – збільшує свою перевагу над фіном Есапеккою Лаппі (той, у свою чергу, вже на вісім секунд відірвався від Ярі-Матті Латвали). У Себастьяна Ож’є своє невеличке свято – чемпіон світу повільно, по секунді, «відсуває» Андреаса Міккельсена та Крейга Бріна.

Становище після СД17
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1:54.34,4
2. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +14,4
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +22,4
4. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +45,8
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +48,6
6. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +50,5
7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.09,0
8. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.52,9
9. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +3.39,7
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +5.48,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Citroen

03-08-2019 7656
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца