Rally Finland, СД16: Citroen vs. Toyota

На відміну від вчорашнього дня, суботня секція на Neste Oil Rally Finland була максимально «симетричною», тобто всі чотири сьогоднішні спецділянки учасники спокійно проїжджають двічі в одному і тому ж порядку, без перестановок, без «вставки» або видалення окремих допів… Як показали події кілька годин назад, лідери гонки вже почали стикатися з проблемами, причому основні неприємності поки дісталися Toyota Gazoo Racing – Кріс Мік пошкодив підвіску і зійшов (на жаль, ольстерець не радує такою стабільністю і результативністю, як в першій половині сезону), Ярі-Матті Латвала спіймав прокол і втратив лідерство на домашньому ралі. Тепер, перед другою половиною дня, розташування сил трохи змінилося – Отт Тянак нарешті отримав не тільки першу позицію в гонці, але і досить великий відрив (майже чверть хвилини). Але напруження боротьби все одно не знижується – в даний момент є відразу дві «гарячі точки», в районі другого і четвертого місць.

Перший доп денної секції підкинув трохи дров у полум’я інтриги – бо Есапекка Лаппі з Себастьяном Ож’е зробили переможний дубль і обидва негайно покращили свої позиції в змаганні (фін відняв друге місце у Ярі-Матті Латвали, француз випередив Андреаса Міккельсена і став четвертим). Отт Тянак поки все ще лідер, причому відрив в 12,4 секунди все одно здається дуже навіть солідним – особливо в порівнянні з тим, що відбувалося в п’ятницю, коли в якийсь момент відразу чотири найшвидших екіпажі йшли в інтервалі лише 0,6 с! Трохи насторожує, що три екіпажі Hyundai Motorsport йдуть підряд на п’ятому-шостому-сьомому місцях – якщо така розстановка не зміниться до завтрашнього дня, є дуже висока ймовірність, що Крейг Брін і Андреас Міккельсен за першої ж нагоди будь-яким способом пропустять Тьєррі Ньовілля вперед (або просто скинуть швидкість, або отримають 20-30 секунд штрафів). У битві за бажаний титул зазвичай підходять всі засоби.

Становище після СД16
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1:44.05,5
2. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +12,4
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +16,5
4. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +39,6
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +41,1
6. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +43,9
7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +59,3
8. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.43,3
9. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +3.20,0
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +5.13,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Citroen

03-08-2019 8815
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца