Rally Finland, СД13: Латвала – знову лідер

Боротьба серед екіпажів Toyota Gazoo Racing йде просто фантастична – цього разу найшвидшим на спецділянці став Кріс Мік, а Ярі-Матті Латвала, що фінішував другим, повернув собі лідерство, вигравши у показавшого третій результат Тянака лише 0,7 секунди! Тепер фін випереджає естонця на 0,2 секунди. Ну а всі три екіпажі команди вміщуються у інтервал 0,6!

Лаппі ж, програвши Міку майже 6 секунд, трохи відстав і в боротьбу біло-червоних не втручається. За визнанням фіна, він йде на межі, але з огляду на кращу стартову позицію Тянака, боротися з ним не може. Зате Брін, як ми і припускали, впевнено випередив Міккельсена і повернув собі п’яту позицію, знову ставши кращим з трьох пілотів своєї команди.

Прискорився діючий чемпіон – після того, як на минулому допі Брін втратив час через помилкове спрацьовування датчика тиску в одній з покришок, у Ож’є, здавалося, був шанс випередити ірландця. На цій спецдільниці Себ дійсно був швидшим за Бріна, але всього лише на 0,4 секунди, чого, звичайно ж, виявилося недостатньо для випередження. Проте француз наблизився до Міккельсена – між ними тепер лише 0,8 секунди.

Наступною спецділянокою буде легендарна Ouninpohja, конфігурація якої в цьому році відрізняється від класичної, а тому і назва у допа інша – Kakaristo.

Становище після СД13
1. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) 1: 22.12,7
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +0,2
3. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +0,6
4. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +6,5
5. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +26,8
6. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +28,2
7. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +29,0
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +44,4
9. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.14,0
10. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +2.21,4

03-08-2019 1047
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца