Rally Estonia, WRC-2/WRC-3: лідери перед паузою

В обох заліках для техніки R5/Rally2, тобто «заводському» WRC-2 і «клієнтському» WRC-3, після естонського ралі починається період «турбулентності», який гарантовано затягнеться мінімум до жовтневого Rally Italia Sardegna – з тієї причини, що частина лідерів цих категорій пропустить турецький раунд (запланований на 18-20 вересня). У WRC-2 поки триває успішний марш Мадса Остберга зі PH Sport (виступає за безпосередньої підтримки Citroen Racing), який вже здобув три перемоги у трьох стартах та лідирує з 75 очками. Однак PH Sport та її головний суперник, Hyundai Motorsport N, після естонського етапу дружно пропустять Rally Turkey Marmaris, через що на якийсь час можуть віддати ініціативу представникам німецько-турецької Toksport WRT – точніше, екіпажам Понтуса Тідеманда (чемпіон J-WRC та WRC-2) й Ейвінда Брюнільдсена. Принаймні, у Понтуса зараз є насправді непоганий шанс у Туреччині на якийсь час перехопити ініціативу та очолити залік WRC-2. Плюс є ще така «темна конячка», як Адрієн Фурмо з M-Sport Ford WRT – французу цілком під силу за підсумками турецького етапу «виштовхати» з трійки лідерів Миколу Грязіна (Hyundai Motorsport N).

Якщо в нечисленному WRC-2 зараз майже вся інтрига сезону «зав’язана» на тому, чи хтось буде спроможний пригальмувати Мадса Остберга, то в більш масовому WRC-3 розкручується абсолютно непередбачувана «карусель». По-перше, герой естонського етапу Олівер Сольберг (вийшов на третє місце в загальному заліку і став одним з претендентів на титул) теж бере паузу мінімум до Сардинії. Нещодавно він підтвердив, що цього році його основна мета – повний сезон в ERC і боротьба за вищий титул в ERC1 Junior. Це чудова новина для ERC (адже в Олексія Лукьянюка буде насправді гідний конкурент), але не надто радісна для WRC-3. По-друге, новий лідер WRC-3, фін Ярі Хуттунен, теж пропустить турецький раунд – адже у нього запланований також повний сезон у чемпіонаті Польщі… Після всього цього потенційним фаворитом в цій категорії стає 19-річний болівієць Марко Буласія – успіх в Туреччині (тобто мінімум фініш на подіумі) однозначно виводить його на позицію нового лідера… Крім того, не варто скидати з рахунків Каєтана Каєтановіча – він постарається взяти реванш за прикру невдачу в Естонії (тоді він «спіймав дах» на Power Stage і миттєво втратив друге місце).

Окремою темою стала поява чималої компанії естонських екіпажів у заліку WRC-3 – вони досягли чималих успіхів на рідній трасі. Головним героєм однозначно став Егон Каур, який після шести років перерви знову стартував на техніці R5/Rally2 – він виграв два допи плюс дев’ять разів фінішував у Топ-3, йшов на другій позиції… Шкода, що прокол у неділю відкинув його на третє місце. Порадував вболівальників також Карл Крууда (на його рахунку дві перемоги та два подіуми у WRC-2), якого майже два роки не бачили на трасах – він досить довго «розганявся» на своєму VW Polo GTI R5, але у фінальний день стрімко злетів з дванадцятого на п’яте місце (вважався навіть четвертим, коли у Марко Буласії якийсь час «висів» двохвилинний штраф)! Ще два естонці пробилися до Топ-10 – Райнер Аус (сьомий) і Прііт Кошке(десятий). Пристойну швидкість показав також юніор Георг Ліннамяе (для нього й українського штурмана Володимира Корсі це був спільний дебют у чемпіонаті світу на техніці R5) – три фініші в Топ-5 на спецділянках, протягом ралі йшов шостим-сьомим. Однак проблеми з підвіскою на СД7 та 50 хвилин «баласту» по SupeRally відкинули його далеко за межі Топ-10…

Rally Estonia (залік WRC-2)
1. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) 2:08.10,9
2. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta Rally2) +1.28,4
3. Тідеманд/Барт (S, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.50,1
4. Брюнільдсен/Майнор (N/A, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.52,2
5. Грязін/Александров (RUS, Hyundai i20 R5) +3.52,6

Чемпіонат світу, WRC-2 (після чотирьох етапів)
1. Остберг (N) – 75
2. Тідеманд (S) – 55
3. Грязін (RUS) – 51
4. Фурмо (F) – 48
5. Вейбю (N) – 33

Rally Estonia (залік WRC-3)
1. Сольберг О./Джонстон (S/IRL, VW Polo GTI R5) 2:07.32,2
2. Хуттунен/Лукка (FIN, Hyundai i20 R5) +59,0
3. Каур/Сімм (EE, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.47,8
4. Буласія/Дер-Оганесян (BOL/RA, Citroen C3 R5) +2.36,6
5. Крууда/Москатт (EE/AUS, VW Polo GTI R5) +4.04,9

Чемпіонат світу, WRC-3 (після чотирьох етапів)
1. Хуттунен (FIN) – 43
2. Буласія (BOL) – 37
3. Сольберг О. (S) – 35
4. Кьямен (F) – 26
5. Камійї (F) – 25

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing, Volkswagen Motorsport, @World

08-09-2020 17609
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца