Rally Estonia, СД9: ранковий розгром

П’ятнична секція, яка налічувала чотири допи довжиною від 12,68 км до 17,85 км, начебто налаштовувала на тривалу позиційну боротьбу без «спецефектів», коли екіпажі поступово набирають темп і прагнуть найкращим чином використати свої сьогоднішні стартові позиції. Але ранкові події змусили замислитися – це точно Rally Estonia, не продовження Safari Rally Kenya? Якщо перша спецділянка в п’ятницю минула відносно спокійно (Отт Тянак показав найкращий час і негайно відібрав лідерство у Калле Рованпері), то потім повідомлення про сходи та проблеми практично у всіх заліках пішли одне за іншим… Найбільше шокувала невдача Отта Тянака – естонець на рідних трасах один за іншим зловив два серйозних проколи, змушений був зійти з дистанції та отримав в якості «премії» 60 хвилин по SupeRally! А коли до цього додалася ще новина про прокол у Тьєррі Ньовілля, який відкинув бельгійця з третього на п’яте місце, залишалося тільки знизати плечима – Hyundai Motorsport вже на четвертому етапі поспіль отримує чергову «торпеду» в борт! На цьому тлі проблеми в M-Sport (вихід з гри Гаса Грінсміта, прокол і негаразди у Теему Сунінена) особливого подиву не викликали…

Постраждала також Toyota Gazoo Racing WRT, яка за дуже прикрих обставин втратила Такамото Кацуту – японець акуратно стартував, потім стрімко набрав темп, пробився на третє місце, але перед СД5 припинив подальший виступ через травму свого штурмана Деніела Баррітта. У підсумку весь день минув під знаком жорсткої битви за лідерство між Калле Рованперею (Toyota Yaris WRC) і Крейгом Бріном (Hyundai i20 Coupe WRC), які виграли сьогодні сім допів зі восьми (п’ять найкращих часів у фіна, один в ірландця, плюс обидва поділили перемогу на СД3) і різко відірвалися від решти суперників. При цьому у Рованпері все одно досі немає особливої переваги над Бріном – тільки 8,5 секунд відриву після майже 130 км спецділянок… Окремо розкручується бій за третю сходинку подіуму, в якій відзначився Тьєррі Ньовілль – бельгієць дуже швидко прийшов до тями після ранкового проколу, чотири рази поспіль фінішував у Топ-3, подолав опір Себастьяна Ож’є та поступово перетворив сім секунд відставання від француза на шість секунд переваги за підсумками дня! Так що зараз поки що маємо нестійку рівновагу між Toyota Gazoo Racing WRT і Hyundai Motorsport…

Не бракувало пригод також у заліках WRC-2 і WRC-3 – ця нещаслива ранкова секція швидко вибила з гри обидва екіпажі Hyundai Motorsport N, Олівера Сольберга (технічні проблеми) і Ярі Хуттунена (аварія)… Плюс з неприємностями зіткнувся Мадс Остберг, якого прокол і 10 секунд штрафу за фальстарт відразу відкинули з першої на третю позицію в WRC-2 (тут зараз впевнено лідирує Андреас Міккельсен, який не здійснив жодної помилки й вже більш ніж на півхвилини відірвався від найближчого переслідувача). Серед усіх без винятку екіпажів на техніці R5/Rally2 ж не було рівних Олексію Лукьянюку, який на новій для себе техніці та з новим штурманом не тільки впевнено лідирує в заліку WRC-3 (майже 45 секунд відриву), а також вийшов на восьме місце в абсолютному заліку змагання. Але на остаточні підсумки дня в WRC-2 і WRC-3 доведеться почекати – на фінальному допі дня американець Шон Джонстон потрапив у серйозну аварію, заблокував трасу та різко пригальмував низку екіпажів (серед них Георга Ліннамяе, Тома Крістенссона, Каєтана Каєтанович, Егона Каура)… На суддів чекає чимало роботи з калькулятором, щоб обчислити результати для «постраждалих».

Становище після СД9
1. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) 1:06.54,4
2. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +8,5
3. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +53,4
4. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +59,4
5. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +1.15,1
6. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +3.14,9
7. Лубе/От-Лабурдетт (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.21,5
8. Лукьянюк/Федоров (RUS, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.45,0
9. Міккельсен/Флоене (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +4.04,9
10. Ліндхольм/Хямяляйнен (FIN, Skoda Fabia Rally2 evo) +4.29,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC.com, Honza Froněk, alexeylukyanuk.com

16-07-2021 26010
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца