Rally di Roma: в очікуванні «джокерів»

Вже завтра, в п’ятницю 19 липня, вранці відбудуться вільні тренування і кваліфікація перед Rally di Roma Capitale – асфальтовою гонкою, яка відкриє другу половину сезону в чемпіонаті Європи. Як завжди, в центрі уваги знову опиниться бій трьох лідерів ERC – Лукаша Хабая, Олексія Лукьянюка та Кріса Інгрема. Але зараз набагато більше цікавить інше питання – хто стане тим самим черговим «джокером» (хоч італійським, хоч «приїжджим»), який зможе влаштувати «одноразове» веселе життя фаворитам? У першій половині сезону було мінімум три таких яскравих приклади – з Рікарду Морою (друге місце на Азорах), Хосе Марією Лопесом (перемога на Канарах), Олівером Сольбергом (ефектний штурм і перемога в Латвії). Зараз на римському ралі можна побачити кілька таких «баламутів» – Микола Грязін і Мартіньш Сескс (у них призовий старт за торішні чемпіонства в юніорських заліках ERC), місцеві гранди на кшталт Джандоменіко Бассо, Сімоне Кампеделлі, Луки Россетті, Умберто Скандоли (того на гонку «прихистила» заводська команда Hyundai Motorsport N)…

В обох молодіжних заліках, ERC1 Junior (R5) і ERC3 Junior (R2), може бути справді дуже «гаряче». У вищому юніорському дивізіоні в битві за титул повинні зіткнутися британець Кріс Інгрем і чех Філіп Мареш, але тут маємо вкрай неоднозначну ситуація… По-перше, у Мареша зараз форс-мажор – чеху в терміновому порядку відновлюють Skoda Fabia R5, пошкоджену кілька днів тому в серйозній аварії на Rally Bohemia. Все встигли завершити вчасно, машина прибула до Італії, але нервове напруження все одно було колосальним. По-друге, в цю дуель претендентів напевно втрутяться «джокери» Грязін з Сесксом і змішають обом карти – цікаво тільки, на чию користь все складеться? У молодшій юніорській категорії зібралася майже дюжина екіпажів (точніше, 11) – серед них присутні всі чотири головних претенденти на титул (норвежець Сіндре Фурусет, іспанець Ефрен Льярена, естонець Кен Торн, португалець Педру Антунеш)… Як цей квартет розіграє свою партію на асфальті? Саме це і повинно стати головною інтригою італійського ралі. Тим більше, тут теж знайшовся можливий кандидат на роль «джокера» – 23-річний британець Джеймс Вільямс, дебютант чемпіонату Європи.

У моноприводній категорії ERC3, як завжди, майже всю погоду роблять представники ERC3 Junior, але до них приєднається також француз Флоріан Бернарді – він навесні виграв раунд на Канарах, а зараз зробить спробу повернутися в Топ-3 загального заліку монопривода. Але для цього йому потрібна тільки перемога під Римом, а потім ще один старт, на серпневому Barum Czech Rally Zlín. Насправді цікава ситуація спостерігається зараз в заліку ERC2 – тут три екіпажі з чотирьох стартують на Abarth 124 Rally RGT (тільки кувейтець Мешарі Аль-Тефірі виступить на Mitsubishi групи N). І якщо присутність Андреа Нучіти і Даріуша Полонського на техніці RGT нікого не дивує (обидва не приховують своїх намірів на асфальті перехопити ініціативу у суперників на «серійній» техніці), то віце-лідер заліку ERC2 в цьому році Зеліндо Мелегарі все ж підніс сюрприз – пересів з рідного Mitsubishi Lancer Evo X на Abarth 124 Rally RGT! Дуже наочний доказ, що техніка Production в даний час не вважається дійсно конкурентоспроможною в порівнянні з моноприводом класів R2/R3 та RGT…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Filip Mareš Rally, FIA ERC

18-07-2019 1970
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца